Tyhle 2T ktm 125 v roce 2002 měly dvě možný náplně převodovek - buď 20W-40 motorák (SX) nebo 80W převodovej (EXC). Původní doporučenej 80W se už nevyrábí. 20W-40 je viskóznější než ta 80W, víceméně v provozních teplotách odpovídá převodový 80W-90 (jenže takovej převoďák by zas nemusel dělat dobře spojce). Později ktm u těch 2T 125 přešla na motorovej 15W-50 s jaso MA (což odpovídá převoďáku 75W-90). 10W-40 podobný parametry splní taky ale je třeba vzít v potaz že kvůli většímu viskozitnímu indexu má v takový převodovce nižší životnost (původní servisní plány umožňovaly měnit převodák 1x ročně nebo po 4000km, s přechodem na 15W-50 kterej má podobnej viskozitní index jako 10W-40 se přešlo na 20mh).