Plánuji buď letos, nebo příští rok pořizovat něco nového.
Aktuálně jezdím malého stromka, je to super stroj, jen hledám něco silnějšího, asi i modernějšího, o něco rychlejšího...
Mám 180 cm, cca 120kg. Batoh nemám , zatím...
Líbí se mi cestovní endura, byť jezdím tak 98/2 silnice/off. Chtěl bych něco pohodlného, na ježdění okolo baráku, ale nebát se to pustit do Chorvatska, Itálie atp. Tedy i dlouhé cesty, přejezdy pohodlně po dálnici.
Zatím jsem si nepůjčil na vyzkoušení nic, ještě nebyla příležitost a počasí.
Zatím jsem z toho standardu koukal na nového ATASe nebo 1250GS A
Na veletrhu jsem zkusil Triumph Tiger, ale nedosáhl jsem pomalu na zem (teď si nepamatuju jestli náhodou nebyl na hlavním...) Dále jsem si sedl na nového stroma, ale po atasu a gs mi to přišlo takové...malé
Co třeba nové GS? Má smysl počkat na Adventure verzi?
Koukal jsem na KTM, ale mně se ty motorky prostě nelíbí, Triumph neznám, Yamaha nedělá litry.
A další věc, nová motorka nebo jít do něčeho staršího? Kde je ta jistota, že starší stroj bude OK? Na co případně koukat?
Co jsem tak vysledoval z různých diskusí a recenzí
ATAS
+ úzký profil motor
+ desing
+ řetez
- padáky na rv 2024 nic moc
- ochrana před prouděním vzduchu
- pomalé načítaní displeje
- výkon?
GS
+- nenadchne ani neurazí
+- kardan
+ líp chrání před prouděním vzduchu
+ desing
+ padáky na motoru při pádu podrží motorku lépe (nepadne na řídítka apod.)
- bezúdržbovej podvozek není úplně bezúdržbovej
- má ho každej
- cena
- drahý servis, ND
V-Strom
+ cena
+ dělník
+ levné ND
- oproti atasu nebo gs horší displej
- za mě drobnější oproti gs, atasu, pocitově divné
- výkon?
Budu rád za Vaše názory a zkušenosti.
Naposledy editováno 25.03.2024 21:45:07
2 reakcí na tento příspěvek ATAS vs GS nebo
Jasně, 100 % bezúdržbovýho a bezporuchovýho není nic, ale když dáš kardanu jednou za čas potřebnou péči, odvděčí se ti ve výsledku dlouhodobě neskonale.
Pro mě osobně je kardan na motorce tak zásadní a významně velký plus, že už jsem vybíral jenom mezi mašinama s kardanem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ATAS vs GS nebo
mim1 píše: Až si chvíli vyzkoušíš kardan, těžko se ti pak bude chtít ještě někdy na cestách myslet zase na řetěz a matlat se s ním po každé cestě deštěm, prachem a blátem, případně pak při servisu s celými řetězovými sadami..
To se má dělat? Já jsem na řetězofku prase, a prostě jsem ji po pěti letech vyhodil a koupil za 2,5k novou. Za to šéfko si nechal udělat kardan na GéeS a měl to za 16
mim1 píše: Až si chvíli vyzkoušíš kardan, těžko se ti pak bude chtít ještě někdy na cestách myslet zase na řetěz a matlat se s ním po každé cestě deštěm, prachem a blátem, případně pak při servisu s celými řetězovými sadami.
Daj si Scottoiler a ušetríš 95% roboty. Je pravda, že 2-3 razy za sezónu sa to stále hodí prečistiť, skontrolovať, prípadne dopnúť, ale to nie je až taký problém než byť (teoreticky) nútený do motorky, čo Ti nesedí.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Vibrování řídítek BMW R 1250 GS Adventure | Kajatko | 10 | 8.4.2024 v 13:26 Kajatko |
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 24, 25] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Dušan_Sihelský | 727 | 4.4.2024 v 12:27 dave-lister |
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bigbear | 57 | 3.4.2024 v 20:52 Bigbear |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |