globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ATAS vs GS nebo
Zdravím pánové, potřebuji poradit...donekonečna omílané téma, ale jako znamení váha se snad v životě nerozhodnu...
Plánuji buď letos, nebo příští rok pořizovat něco nového.
Aktuálně jezdím malého stromka, je to super stroj, jen hledám něco silnějšího, asi i modernějšího, o něco rychlejšího...
Mám 180 cm, cca 120kg. Batoh nemám , zatím...

Líbí se mi cestovní endura, byť jezdím tak 98/2 silnice/off. Chtěl bych něco pohodlného, na ježdění okolo baráku, ale nebát se to pustit do Chorvatska, Itálie atp. Tedy i dlouhé cesty, přejezdy pohodlně po dálnici.

Zatím jsem si nepůjčil na vyzkoušení nic, ještě nebyla příležitost a počasí.

Zatím jsem z toho standardu koukal na nového ATASe nebo 1250GS A
Na veletrhu jsem zkusil Triumph Tiger, ale nedosáhl jsem pomalu na zem (teď si nepamatuju jestli náhodou nebyl na hlavním...) Dále jsem si sedl na nového stroma, ale po atasu a gs mi to přišlo takové...malé

Co třeba nové GS? Má smysl počkat na Adventure verzi?
Koukal jsem na KTM, ale mně se ty motorky prostě nelíbí, Triumph neznám, Yamaha nedělá litry.

A další věc, nová motorka nebo jít do něčeho staršího? Kde je ta jistota, že starší stroj bude OK? Na co případně koukat?

Co jsem tak vysledoval z různých diskusí a recenzí
ATAS
+ úzký profil motor
+ desing
+ řetez
- padáky na rv 2024 nic moc
- ochrana před prouděním vzduchu
- pomalé načítaní displeje
- výkon?

GS
+- nenadchne ani neurazí
+- kardan
+ líp chrání před prouděním vzduchu
+ desing
+ padáky na motoru při pádu podrží motorku lépe (nepadne na řídítka apod.)
- bezúdržbovej podvozek není úplně bezúdržbovej
- má ho každej
- cena
- drahý servis, ND

V-Strom
+ cena
+ dělník
+ levné ND
- oproti atasu nebo gs horší displej
- za mě drobnější oproti gs, atasu, pocitově divné
- výkon?

Budu rád za Vaše názory a zkušenosti.

Naposledy editováno 25.03.2024 21:45:07

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ATAS vs GS nebo

26.3.2024 v 09:07 | Nahoru | #1

Jakub-1 píše: Proč zrovna u Hondy? Váha?


Kdepak, to si jen Destroyer musí plivnout na každou Hondu jaksi z principu. ATAS i V-Strom váží prakticky stejně, Suzuki má o 4kW víc, dynamika bude u obou prakticky stejná.

Pokud ti už při prvním kontaktu Suzuki neseděla, tak bych nad ní asi neuvažoval - proč si zvykat na něco, co mi neni příjemný na první dobrou?

Těžko říct, jak bude vypadat novej advík od BMW. Doposud se lišil prakticky pouze větší nádrží (jejíž přínos jsem upřímně pro drtivou většinu jezdců jaksi nepochopil), ale mě přijde, že citelný zeštíhlení a zesportovnění nový třináctistovky jim dává prostor pro větší rozdíly mezi standartní a adv verzí.

Každopádně, pokud na to peníze máš a jseš ochotnej je utratit, tak BMW ti nabízí znatelně výkonější a technicky pokročilejší mašinu než japonci, o tom žádná. Jestli to odpovídá tvojim prefernecím, to už si musíš rozhodnout sám.

Naposledy editováno 26.03.2024 09:09:11

(reakce na) ATAS vs GS nebo

26.3.2024 v 09:16 | Nahoru | #2

Bigbear píše: Vybral jsem letos na výstavě ATAS.
Na všechno co přicházelo v úvahu jsem si sednul i se spolujezdcem, ATAS vyhrál proti GS i CFmoto, například.
Podotýk?m, že jezdím po silnici a hlavní kritérium je pohodlí.



Ahoj, díky za názor. Můžeš trochu rozvést proč ATAS? V čem vyhrál?

JohnnyS08 píše: Kdepak, to si jen Destroyer musí plivnout na každou Hondu jaksi z principu. ATAS i V-Strom váží prakticky stejně, Suzuki má o 4kW víc, dynamika bude u obou prakticky stejná.

Pokud ti už při prvním kontaktu Suzuki neseděla, tak bych nad ní asi neuvažoval - proč si zvykat na něco, co mi neni příjemný na první dobrou?

Těžko říct, jak bude vypadat novej advík od BMW. Doposud se lišil prakticky pouze větší nádrží (jejíž přínos jsem upřímně pro drtivou většinu jezdců jaksi nepochopil), ale mě přijde, že citelný zeštíhlení a zesportovnění nový třináctistovky jim dává prostor pro větší rozdíly mezi standartní a adv verzí.

Každopádně, pokud na to peníze máš a jseš ochotnej je utratit, tak BMW ti nabízí znatelně výkonější a technicky pokročilejší mašinu než japonci, o tom žádná. Jestli to odpovídá tvojim prefernecím, to už si musíš rozhodnout sám.



Díky za názor. Na advíka asi opravdu počkám, s čím přijdou.
Zatím nejsem nakloněn více ničemu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ATAS vs GS nebo

29.3.2024 v 22:20 | Nahoru | #3

JohnnyS08 píše:

Těžko říct, jak bude vypadat novej advík od BMW. Doposud se lišil prakticky pouze větší nádrží (jejíž přínos jsem upřímně pro drtivou většinu jezdců jaksi nepochopil), ale mě přijde, že citelný zeštíhlení a zesportovnění nový třináctistovky jim dává prostor pro větší rozdíly mezi standartní a adv verzí.



obávám se, že advíka se nedočká. že od 1300 je to verze GS Trophy. můžu se ale mýlit. co vím jistě, že větší nádrž u advíka je z mýho pohledu hezčí. a víc benzínu ti udělá radost třeba když přejedeš hranice do chorvatska večer, bandu vede týpek, co má přesně vymyšlený spaní kousek za hranicema, což se ukáže jako několik hodin jízdy, ale pumpy tam v noci nemakaj... nebo že v neděli odpoledne vyrazíš na krátkou projížďku, která se ti trochu protáhne, hodíš tam přes 400 km, vracíš se za tmy, po okreskách, vesnicích, pumpu neřešíš a pro benzín ti stačí dojet až v pondělí cestou z práce. ale je to zas jen o osobním vkusu. nikomu to nevnucuju.

Naposledy editováno 29.03.2024 22:27:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Vibrování řídítek BMW R 1250 GS Adventure Kajatko 10 8.4.2024 v 13:26 Kajatko
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 24, 25] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... Dušan_Sihelský 727 4.4.2024 v 12:27 dave-lister
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports Bigbear 57 3.4.2024 v 20:52 Bigbear
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl


TOPlist