Téma: Asistenční služby
5.2.2024 v 13:54
Zdravím, prohledal jsem fórum ohledně asistenčních služeb a našel jsem mnoho let stará témata. Tak se chci zeptat, co je podle vás aktuálně nejspolehlivější pojištění - jak v případě havárky, tak poruchy. ČR i zahraničí (žádné Srbsko apod., jen sousední země a dál EU směr jih/západ/sever...).

Našel jsem:
Motocare - služby zní dobře, ale co jsem četl praktický zkušenosti, byly dost špatný (hlavně zahraničí).
ÚAMK - Motohelp Full Throttle - má někdo zkušenost?
Kooperativa - asistenční program MAX jako připojištění k POV

Něco dalšího?

Jezdím sám a žádnej kamarád pro mě z ČR ven s dodávkou nepojede. Takže kdyby se něco posralo, jsem odkázanej na komerční služby. Díky

Skvělá odpověď, děkuji! 5.2.2024 v 14:14 | Nahoru | #1
Jednou mě domů vezl Allianz - technická asistence po Evropě Nemají limit na repatriaci. Ale musí se ti to posrat v zahraničí, ne u nás

Skvělá odpověď, děkuji! 5.2.2024 v 14:18 | Nahoru | #2
UAMK - zadna zkusenost, krome toho, ze jsem to nekolik let platil Pozor treba na to, ze asistence se nevztahuje na to, kdyz ti nebude fungovat motorka jako ze treba nenastartuje tam kde je bezne uskladnena, cili u tebe v garazi

Edit: Ale je dobre, ze je to na osobu a ne stroj. Takze pokud jich mas vice plus si pujcujes, tak na cestach by se to urcite vyuzilo lepe.

Naposledy editováno 05.02.2024 14:19:05

Skvělá odpověď, děkuji! 5.2.2024 v 16:24 | Nahoru | #3
Můžu doporučit Autocare od Generali asistence i s repatriaci motorky ze zahraničí + cestovní připojištění pro řidiče na 10 dni necelý litr. Přímo pro motorky.Je tam i došlé palivo, hlavně repatriace motorky, právní pomoc, pomoc při poruše, odtah do servisu.Ale praktické zkušenosti , nemůžu sloužit.

Naposledy editováno 05.02.2024 16:31:05

5.2.2024 v 17:45 | Nahoru | #4
jen si to tu očůrám...

5.2.2024 v 18:50 | Nahoru | #5
i já s dovolením

5.2.2024 v 19:15 | Nahoru | #6
Mám MAX od Kooperativy, zatím bez zkušeností, ale proti Motocare ( měl jsem předtím ) jsou výhodnější.

5.2.2024 v 19:33 | Nahoru | #7
To ucuravani diskuze muzete provest i bez reakce v diskuzi, kliknutim na ,,přidat do mych diskuzí".

Skvělá odpověď, děkuji! 5.2.2024 v 20:44 | Nahoru | #8
U ČPP asistence v rámci cestovního pojištěni.
Co je popsáno to splní, nic míň, nic víc.
Loni mě dovezli z Maďarska.
Jezdím sám, při poruše jsem zavolal, domluvil, přijela dodávka...

Skvělá odpověď, děkuji! 5.2.2024 v 22:16 | Nahoru | #9
...mám Kooperativu. Co se týká likvidace škody, tak na jedničku s hvězdičkou. Skočil jsem si přes obrubník, škoda 97.000,-Kč. Po opravě zaplaceno do dvou dnů v plné výši...

6.2.2024 v 08:13 | Nahoru | #10
Europ Asistance, nebo Globalka. Pak to ostatní. (kdyžtak mě opravte)

Mám x kamarádů na odtahovkách, doma podval i auto. A snažil se pořídit opravdu funkční pojištění. Ale cestou z albanie jsem jel stejně z maďarska vlakem. Né, auto nakonec přijelo.. Jen chci říct, že záleží jak se to sejde.
Pro mě nejvíc chválená Jůropka dopadla tragicky.. Takže už to nehrotim a spoléhám na své kamarády. Síla ksichtoknihy je taky mocná. Tam se dá sehnat odtah "vytížením" nebo za plnou cenu rychlejc než jednaj pojišťovny.. Ale to jsi slyšet nechtěl.

2 reakcí na tento příspěvek Asistenční služby

7.2.2024 v 17:05 | Nahoru | #11
Je to jen o psychice. Chceš-li se pojistit, pojisti se.

Dovolím si pohled z "druhé strany".
Pro info taky jezdím sám - cca 40 let.
V reálu mě stejně jako naprosto drtivou většinu cestovatelů nic hrůzyplného nepotkalo. Pokud mě něco drobnějšího potkalo (guma v hajzlu, chybějící šroub, únik oleje, pád s poškozením motorky, stávkující elektřina), tak jediní, kdo mi můžou pomoct jsou domácí lidi s kontakty na správné lidi. Pojišťovny a asistenční služby žijí z obav lidí: "Co kdyby se něco stalo zrovna mě."
Resumé:
Vzhledem k počtu pravděpodobnosti zde stojí otázka, jestli vyhazovat peníze na jakési CO KDYBY, nebo ty peníze použít jen v případě, že se něco opravdu stane.

P.S.
Jen drobný příklad - zcela ze života. Bavili jsme se kdysi s kamarády o úrazovém pojištění na moto. Vášnivý zastánce pojištění triumfoval tím, že když si zlomil malíček, dostal od pojišťovny 15.000,- Kč. Pak jsem se ho zeptal, jak dlouho je pojištěný. Prý asi deset let. A kolik platíš ročně? Prej 5.000,- Kč/rok.
Nejzajímavější na tom bylo, že vůbec nechápal proč obracím oči v sloup......

7.2.2024 v 18:29 | Nahoru | #12
docent> Samozřejmě na tom je kus pravdy co říkáš. Ale konkrétně v mém případě jsem dal za pojištění na dovolenou nějaké 4 stovky a v závěru jsem nemusel platit 4000. Nehledně na to, že částka mohla být mnohonásobně vyšší stát se to dál od hranic. "Jenom" jsem zavolal nejede to a oni pro mě bez keců přijeli a nic nechtěli. Těžko by mi někdo z domácích pomohl v sobotu odpoledne (a v neděli zavřeno) vyřešit vadný altík tak rychle. Rok před mojí závadou měl podobný problém kámoš (regulátor). Chcíplo nám to někde v lesích uprostřed Alp a co myslíš? Helmy položené před motorkou (údajně znamení, že jsi ve srabu), hodinové stopování projíždějících a nikdo nezastavil, ani motorkáři...stejně jsme nakonec volali pojišťovnu. Po výčtu kolik to bude stát až domů (kámoš neměl pojištění do zahr.) jsme motorku kilometr odtlačili, přespali v lese a druhý den jsem jel shánět baterku. Na tu už se domů dojelo. Faktem je, že závada byla vždy po cestě domů. Stát se to na začátku, asi přemýšlím jak to udělat bez návratu domů, pravda.

Pokud jezdím tady po Čechách, tak nic takového nepraktikuju. Ale myslím si, že na dovolenou někam dál pro to pohodlí, nebo alespoň pocit berličky, těch pár stovek stojí.

PS: Stopovali jsme kvůli startovacím kabelům, na 3 pumpách je neměli. Tam jsme vždy alespoň ukecali nějakého Rumuna, Rakušák se s námi nebavil/neměl/nechtěl rozumět . Pokud se V-Strom držel pod plynem tak to jelo. Ale přišla křižovatka a zdech (takhle jsme ujeli asi 200km ) Baterky jsme si prohazovat nemohli, u mé moto krátké kabely a malá šachta...

Naposledy editováno 07.02.2024 18:46:24

7.2.2024 v 22:48 | Nahoru | #13
TomasNBK> Jasně. Žádný problém. Opravdu nechci vyvolávat flame
Každý si to musí vyřešit pro sebe sám.....
Nicméně napsal jsi (z mého pohledu) přesně to, o čem jsem mluvil

Dal jsi za rozšířené jednorázové pojištění 400,- Kč a nemusel jsi platit 4.000,- = zisk 3.600,- Kč. Paráda, za předpokladu, že jsi se při jiných cestách nepojišťoval).

Moje počty jsou:
Ročně jezdím cca 4x do zahraničí = 1.600,- Kč
Pokud bych počítal jen posledních 20 let, tak bych do pojišťoven vrazil 32.000,- Kč.
Zisk 3.600,- Kč se mi "vrátí" za 2roky a 3 měsíce.

P.S. Pojištění zdravotní péče a odpovědnosti za škody je jiná liga. To je jediné pojištění, které platím a to většinou s neomezeným limitem.

8.2.2024 v 07:30 | Nahoru | #14
Řešit problém na cestách je úžasnou vlastností cestování. Extra pojištění asistence nebrat. Stačí základ v povinném ručení a zdravotní.

8.2.2024 v 08:46 | Nahoru | #15
docent> V pohodě, chápu.
Je to takový můj rozmar, milerád těch 400 "vyhodím" za klid Zase jsem přestal kouřit, takže 150x365=54750 je doma. Za 10 let mám na motorku A stáhnul jsem o stupeň topení, to taky ušetřím

8.2.2024 v 11:15 | Nahoru | #16

TomasNBK píše: docent> .....Zase jsem přestal kouřit, takže 150x365=54750 je doma. Za 10 let mám na motorku ...

No vidíš. To má sakra smysl. To ti přeju. Já přestat kouřit nedokázal i když je mi jasné, že bych za ty roky měl už na několik motorek

(reakce na) Asistenční služby

8.2.2024 v 11:33 | Nahoru | #17
docent> Smysl přestat má, to ano. Ale ty mé počty byly spíš lehké rýpnutí Utratím to za jiné "zbytečné" věci, stejně jako ty, těch ušetřených 1600 ročně za nekoupené pojištění. Pokud jezdíš 20 let 4x do roka na týdenní dovolenou, tak musíš být ve vatě, co je pro tebe 400 Ne, blbé vtípky. Respektuju

8.2.2024 v 17:19 | Nahoru | #18

docent píše: Vášnivý zastánce pojištění triumfoval tím, že když si zlomil malíček, dostal od pojišťovny 15.000,- Kč. Pak jsem se ho zeptal, jak dlouho je pojištěný. Prý asi deset let. A kolik platíš ročně? Prej 5.000,- Kč/rok.
Nejzajímavější na tom bylo, že vůbec nechápal proč obracím oči v sloup......

Poistenie neslúži na zarábanie peňazí. Jeho účelom je zabrániť neočakávaným veľkým nákladom.

1 reakcí na tento příspěvek Asistenční služby

23.2.2024 v 14:39 | Nahoru | #19
Já jsem volal UAMK dvakrát s motorkou v zahraničí (tarif 1890 Evropa). Jednou hřebík v pneu uprostřed ničeho v neděli odpoledne a podruhé elektrika vyhazovala pojistku taky ve strašné díře. Pokaždé se mi během nekonečných hovorů s nima podařilo vyřešit problém po svém zastavením nějaké okolojedoucí dodávky nebo zavoláním kamarádům kamarádů.

V rámci výběru asistenčky bych jim zkusil o víkendu v sezóně zavolat. Už jenom jak dlouho trvá než se dostane na řadu. Druhá věc je, že stejně to český operátor předává místní službě (podstata všech asistenček) takže je zřejmě jedno u koho to je, protože se stejně čeká reakci domorodých odtahovek.

Co je dobré vědět: Ta paní na asistenčce není mechanik - sedí nad mapou a nějakým seznamem servisů. Ten člověk co sedí v odtahovce taky není mechanik. Většinou oba umí dobře řešit auta, motorky jsou pro ně zjevně složitější. Pointa je, že vás dostanou do místa, kde bude v běžné pracovní době někdo v servisu. Je potřeba od systému asistenčky nečekat zázraky (jako rychlou opravu na místě).

Co mi pomohlo je vědět kam se chci dostat a říct si o to. Odtahovka se zadává do systému jako bod A a bod B. Dokud to nemáte ztrácíte čas. Ideálně si sám vygooglit kde je nějaký akceptovatelný moto servis s hotelem poblíž. Nejšťastnější všichni budou, když se vám závada stane na dálnici.

Vždycky to trvalo tak 2,5 hodiny než se od mého volání ozval někdo z místního autoklubu, že se chystá sednout do auta a vyjet. Je fajn mít vodu a nabitý telefon. Lidem co mi reálně pomohli jsem platil cash, takže je fajn nějaké peníze mít i když se dá dneska 100 % cestovat jen na kartu.

Nejsem si jistý, že chci s UAMK pokračovat. Nejvíc mi jejich služba dává smysl kdybych naboural a zbytek výletu byl ztracený tak jako tak. Toto jsou moje zkušenosti za poslední 2 roky. Nejlepší je nezanedbat údržbu a mít to cestovatelské štěstíčko.

Naposledy editováno 23.02.2024 15:07:49

(reakce na) Asistenční služby

24.2.2024 v 10:02 | Nahoru | #20
malýKostík> Přesně jsi to popsal. To je přesně hlavičkou o hřebíček
Snad někteří z tvého příspěvku pochopí to, co nepochopili z mého...

Naposledy editováno 24.02.2024 10:05:04

4.3.2024 v 16:23 | Nahoru | #21
Pillow má povinné s neomezenou asistencí v Evropě, a pokud není do nějaké lhůty možná oprava i s repatriací bez omezení km. Není to drahé, ale díky bohu nevyzkoušeno.

4.3.2024 v 16:27 | Nahoru | #22
Ještě bych dodal, že řešit píchlé kolo, nebo něco podobného někde v horoucích peklech s asistenční službou je slušně řečeno zbytečné. Řešil bych pouze vážné, bezvýchodné stavy a počítal bych s komplikacemi.

3.4.2024 v 22:28 | Nahoru | #23
Máte někdo zkušenost, která pojišťovna pokrývá Ukrajinu? Má status země ve výjimečném stavu.