globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW F800ST - rozvody
26.1.2024 v 20:52
Ahoj. Chci se zeptat, zda nekdo delal rozvody na F800S /ST a jakym zpusobem? Koupil jsem moto, chvili stala a chci delat udrzbu, vcetne kontroly vent. vuli a pokud to bude nutne, tak rozvody. PRoblem je, ze ofiko se koupi jem cely rezet a bez vyndani a rozborky motoru to udajne nelze. Pak je tu i varianta, retez rozpojit ,sehnat spojovaci clanek a snytovat.
Pokud je tu nekdo, kdo to nejak resil, diky za info. Digi

Naposledy editováno 26.01.2024 20:53:36

1 reakcí na tento příspěvek BMW F800ST - rozvody

31.1.2024 v 21:05 | Nahoru | #1
Alternátor jsem měnil před měsícem v 76t km . Mám tam namontovaný woltmetr a na volnoběh mi to dávalo něco málo přes 12 V . Neměl jsem sice žádný problém se startováním ale nechtěl jsem někde zůstat viset . Kdysi jsem koupil originál stator asi z bouračky za 3500 kč , jako nový . Všichni kdo měnili za druhovýrobu nebo nechali převinout tak jim to nevydrželo tolik jako originál . Zvláštní je že někomu to odejde ve30t km a někdo mění až v 80 t . Na foru bmwgs padl názor že tomu nesvědčí dlouhé třeba celodenní přesuny po dálnici . Možná na tom něco je . Ale problém s altem nemá jen BMW . Viděl jsem spálený z Triumpha po 25t km.
Jinak o inovaci bloku motoru nevím ale dovedeš si představit tu cenu? . Nevím od kterého roku změnili rotor nebo kolo volnoběžky . Změna je v tom že tam udělali větší otvory pro lepší proudění horkého vzduchu . Nevím jestli to nějak výrazně pomohlo ale myslím že i novější ročníky mají s altem potíže .
Pak ještě změnili polohu regulátoru . Já jsem ho podložil vyrobeným chladičem z duralových plechů pro odvod tepla .

(reakce na) BMW F800ST - rozvody

1.2.2024 v 08:41 | Nahoru | #2

Rosťa65 píše: Nevím od kterého roku změnili rotor nebo kolo volnoběžky . Změna je v tom že tam udělali větší otvory pro lepší proudění horkého vzduchu . Nevím jestli to nějak výrazně pomohlo ale myslím že i novější ročníky mají s altem potíže .

Já se dopátral k informaci že přepracovali blok motoru, né vnitřnosti jak píšeš ty. Údajně se tím lepšilo chlazení vinutí a od té doby už alternátory nehoří. Do r.v. 2011 včetně to čeká každý motor, je jen otázkou kdy. Někoho to potká v 35tis. někoho v 90tis. Opravíš a čekáš kdy to přijde znovu.

Ptal jsem se přímo v BMW zastoupení ať mi řeknou od jakého výrobního čísla začali s montáží těch inovovaných bloků, prý to nedokáží zjistit, motory se nečíslují, ani žádný kód na bloku není. Jen vědí že objednací číslo dílu se změnilo v roce 2012.
Nebya žádná svolávačka, BMW se na to sprostě vykašlala a nechala to na majitelích.
Přemýšlel jsem o koupi starší F800R a tak jsem se dopátral k těmto informacím. Nejvíc jsem vyčetl zde .

Naposledy editováno 01.02.2024 08:52:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST Waxin 7 26.9.2023 v 20:22 Adam_156
Altmannmoto BMW F 800 ST elvis78 26 4.8.2023 v 15:24 elvis78
BMW F 800 R zadní nosič/držák top c... BMW F 800 S, BMW F 800 ST, BMW F 800 R, BMW F 800 GT petrosolsobě 2 23.7.2023 v 13:51 petrosolsobě
studené startování BMW F 800 ST bááwo 10 11.6.2023 v 21:59 maserx


TOPlist