globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tlumiče Andreani
9.1.2024 v 07:49
Ahoj, chtěl bych se zeptat jak je to s výměnou cartridge od Andreani na KTM 890 adventure... Jde mi hlavně o pohled legalnosti a STK, Andreani má všude RACE only takže počítám že žádnou oficiální homologaci pro aftermarket díly nemá. Jaký to může mít reálný dopad třeba na STK nebo při nehodě, bude to reálně někdo zkoumat a dívat se na cartridge? Další varianta je tractive, ta by měla být legální ale cena o 20k větší...

1 reakcí na tento příspěvek Tlumiče Andreani

13.1.2024 v 21:08 | Nahoru | #1
Čau, hele z vlastní zkušenosti můžu říct že WP je v základu nic moc laditelný ALE když to dáš někomu kdo to fakt umí a ovládá tak z nich dokážeš udělat hodně solidní WP a pak se motorka chová jako uplně jiný bike.

Mám na biku asi jiný tlumiče než jsou na tvém ale tak třeba ti to pomůže ?

V čr posílám k Tommy suspensions.

Klučina poradí po telefonu, naladí, otestuje a pošle ti to.
Poslal mi vidlice i s ruznýma grafama jak to chodí při testování.

Ve švédsku sem řešil problém že na některý věci to bylo moc soft a poradil mi po telefonu co kde pootočit a fungovalo to skvěle.

Můžu jedině doporučit.

Před pár lety mi ve švédsku ladil tlumiče borec co dělá přímo adreani, netuším co s tím dělal za zázraky ale nenadchlo mě to.

To jen má zkušenost s WP a s laděním tlumičů chce to ale najít někoho kdo ví co dělá a je ochotný ti poradit i víc řešení.

Ps: ladění sice něco stojí ale pak je z toho uplně jiná motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumiče Andreani

14.1.2024 v 00:40 | Nahoru | #2
ktm525smerák> WP za celou historii napric modely vyrobilo tolik vidlic, ze se urcite neda o nich neco rict obecne. Zvlast kdyz "par let" zpet se menila komplet konstrukce kdyz se WP stehovalo z holandska do rakouska. Ve vyvoji razem sedeli uplne jini lide a puvodni posadka ma na svedomi tlumice tractive…

Na vetsine vidlic nejde ladit - z pohledu uzivatele - nic jineho nez low spees obvody, komprese/odskok a tam zas neni potreba mit nejakej brutalni rozsah nastaveni, protoze tyhle lowspeed obvody ovlivnuji jen urcitou cast chovani. Dukezitejsi jsou hi-speed tlumici obvody, coz jsou ty zname "stromecky" podlozek a to vetsina lidi doma nepresklada… a tohle maji stejne i ostatni vidlice, vyjimek je malo a a nejsou to OEM reseni…

Ja mel jeste nedavno doma tri ruzne konstrukce WP vidlic, dvoukomory, 4cs ctyrkomory a vzduchovou AER.. kazda se chova jinak.

A to jsou jeste dalsi vidlice od WP ktere se zasadne odlisuji chovanim, Xplor na novych endurech nebo Xact ktere maji konstrukcne odlisne ventily - cone valve, ktere patri za etalon ve sve tride…

Naposledy editováno 14.01.2024 00:41:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 36 25.5.2024 v 15:04 Eddie83
Odtah sardinie [1, 2] KTM 890 Adventure Token 34 6.4.2024 v 21:43 Flaxa
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 0 28.12.2023 v 11:47 JAVR
Kalkulátor sekundárního převodu KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure Vamir 29 3.12.2023 v 00:50 zdenysrx6
Akrapovič KTM 890 Adventure Vamir 14 31.7.2023 v 20:58 Drak3n


TOPlist