globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: házení nových kotoučů
Ahoj, tak nějak potřebuji vyjádření odborníka k házení nových kotoučů. zakoupeny nové přední kotouče přes net, domlouvám se s obchodem jak postupovat dále, zatím mám čekat, zda je mám posílat zpět na reklamaci, nebo jsem neco udelal špatně.
poslal jsem mu toto video a fotky.
Nebudu zatím uvádět obchod, značku, zatím se mnou komunikují a tak čekám.
Měl jsem je namontované, jen destičky třely o kotouč nerovnoměrně, nešlo otočit rukou plynule kolem.
Kotouče jsem odmastil acetonem,jetli to teda není chyba? prý jsou lakované na povrchu brzdící plochya měli se zaběhnout.
Další věc je základna pro přišroubování - viz fotka. neopracovaná a je v ní drážka.
A ještě naměřená rovnoběžnost kotoučů s dosedací plochou????
Je to OK??


Naposledy editováno 08.01.2024 18:01:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) házení nových kotoučů

10.1.2024 v 09:26 | Nahoru | #1

dakarista píše: no ja s motokotouče.cz mám jen špatnou zkušenost. Na doporučení jsem si nechal jedny udělat a z plovoucích kotoučů mi udělali pevné. Všechny nýty neměly žádný prostor k pohybu. .. snýtovali to natvrdo a ještě se divili, že to reklamuji... Takže je potřeba hlídat co udělají



Možná se pletu, ale myslím, že naprostá většina nýtovaných brzdových kotoučů pro přední brzdu motocyklu není axiálně plovoucí, ty nýtované spoje mezi unašečem a kotoučem jsou tam kvůli možnosti radiálního roztažení kotouče po zahřátí a jeho stažení po vychládnutí, bez toho, aby se při tom zkroutil - zvlnil. Ty nýtované spoje se zdají být úplně napevno, ale tu změnu průměru kotouče, podle jeho teploty umožňují.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) házení nových kotoučů

10.1.2024 v 12:10 | Nahoru | #2

Maxipes_Fík píše: Možná se pletu, ale myslím, že naprostá většina nýtovaných brzdových kotoučů pro přední brzdu motocyklu není axiálně plovoucí, ty nýtované spoje mezi unašečem a kotoučem jsou tam kvůli možnosti radiálního roztažení kotouče po zahřátí a jeho stažení po vychládnutí, bez toho, aby se při tom zkroutil - zvlnil. Ty nýtované spoje se zdají být úplně napevno, ale tu změnu průměru kotouče, podle jeho teploty umožňují.



nýty musí dovolit kotoučům se pohybovat do stran (axiálně), nikoliv nahoru dolů (radiálně). to pak postrádá smysl plovoucích kotoučů.
jde o to, aby ti kotouč nerozhazoval desky a lépe to brzdilo.
Zde video mezi full floating a floating kotouči

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) házení nových kotoučů

17.1.2024 v 13:39 | Nahoru | #3
Maxipes_Fík> tak to bude přesně naopak. Axiální pohyb je žádoucí, radiální ne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer alinn 15 2.5.2024 v 20:39 alinn
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer salzi 0 23.3.2024 v 14:15 salzi
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer Langobardi 5 11.2.2024 v 20:39 Rooks
žárovka Osram Yamaha FZS 600 Fazer alinn 16 16.12.2023 v 13:40 Krovak
Spojka FZS 600 Yamaha FZS 600 Fazer Ondrus84 1 16.12.2023 v 00:28 Jirrri


TOPlist