globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko
Pěkný den všem motorkářkám, motorkářům,

nevím, jestli už tady toto téma někdy bylo, pokud ano, omluva za spam, ale zajímalo by mě, jestli někdo z vás má zkušenost s někým, kdo se věnuje údržbě karburátorů na nestárnoucích japonských kráskách, jako je třeba moje černá srdcovka GSX 750:) Jedná se mi o celkovou prohlídku, kontrolu Keihinů, seřízení, ultra vyčištění, podtlaky a tak. Nejlépe v Českých Budějovicích a okolí. Uvítám vaše zkušenosti se vším, co se tématu týká.

Budu rád za každou inspiraci, názor, za kontakt na někoho, kdo se vyzná:)

Díky a v sezoně 2024 jen kola dolů všem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

6.1.2024 v 20:53 | Nahoru | #1
krokoš> Čau i tobě a opět koukám, jak se vyznáš. Vážím si tvých rad a díky i za info, jak z nádrže vyhnat všechny neřády No a co mi to dělá? Jak už jsem psal, z nuly tak do 100vky parádní akcelerace, tu stovku tam mám hned, ale pak to ztratí výkon a ručička tachometru se jen plazí tak do 120, vytočím maximálně tak na 6000-7000, mašina prostě dál nejede, ani nezrychlí, nevynechává, i při otočení gripem naplno pořád stejný výkon, při ubrání plynu to mírně přidá, ale pořád žádná sláva Ano, s tím jsem to koupil a věděl jsem o tom, sice napůl, ale věděl. Nic proti prodejci. Teď mi jde jen o to, dát to do kupy. Tu motorku mám zkrátka rád:)

K té solenoidové pumpě od @Fizzer. Proto jsem se ho ptal, kde konkrétně myslí, že je, ale upřímně, nevěděl jsem, jak na jeho záludnou otázku odpovědět. Dal mi červa do hlavy

Ad.P.S. Ty bláho, přiznám se, svíčky, teda záměna kabeláže k nim mě vůbec nenapadla, ale něco na tom taky bude....

Naposledy editováno 06.01.2024 21:51:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2024 v 11:00 | Nahoru | #2
Krejcak73> čau, no červa z toho , vlastne z tej solenoidovej pumpy od FIZZERA mať nemusíš. Na Inazume to nie je, podľa guglu je to elektrická pumpa, zrejme na palivo. Ina to má len samospádom. Pred veškerou činnosťou si stiahni manuál, je to tu na motorkároch. najprv si ho preštuduj, pred tým čo budeš robiť. V prvom rade, teda, keby som mal tvoju motku v práci, odmontuj nádrž. Podľa manuálu, odklop ju a odpoj tie vodiče od snímaču rezervy a od plaváku. Odpoj hadičku paliva a podtlaku. Potom zospodu tie dve hadičky z odvetrávania. Pred touto činnosťou je dobre odčerpať benzín hadicou do bandasky. hadičku prívodu paliva odpájaj na nádrži, lebo keď ju vytiahneš z karbecov tak sa kurevsky ťažko strká späť. A ešte kurevskejšie sa zaisťuje. Dobre nádrž máš dole, teraz si podľa manuálu skontroluj ako sú nahodené fajky na sviečkach. Aby som to neposral, tak som si ich poznačil. Skontroluj sviečky. Či sú správne a ako vyzerajú. Pri uťahovaní pozor uťahujú sa len slabo, dotyk a potom ako máš nakreslené na krabičke od sviečky, neviem teraz presne asi tri štvrť otáčky? Možno len štvrť? Správne je podľa manuálu na moment, ale .....Halvne to neutiahni ako pako na fest. Ešte pred vyberaním sviečok je dobré , tie diery vyfúkať, aby ti bordel nenapadal do spaľovacieho priestoru. Po kontrole sviečok a pripojenia fajok podľa manuálu a správnom poskladaní si môžeš skontrolovať membrány karbecov. to sú tie viečka na karbecoch, pod nimi sú tie membrány. tie vedia popraskať a potom ti to nedvíha šúpatka a motorka nejde. Karbeci nedávaj dole, do toho nelez, zatiaľ. Vymontuje jednu membránu a skontroluj či nemá prasklinu. Pozor na to ako to je namontované, aby si to potom dal správne späť. Membrána sa dá zalepiť skundovým lepidlom, je tu fušerina, ale sa môžeš voziť dokedy nzoženieš novú. Ešte podľa príznakov čo píšeš môže byť upchatá hlavná triska na niektorom z karburátorov. Halvne daj pozor pri skladaní , aby si to nepomiešal, do každého z karbcov musia ísť pôvodné veci. pred demontážou skrutky , trisky bohatosti zmesy, ju njaprv s citom dotiahni a spočítaj otáčky , koľko má. Ono to píše aj v manuáli , koľko majú mať . Triski čisti len medeným drôtikom nestrkaj tam železný lebo ich dosereš. Spätná montáž karbcov je pakáreň, príruby sú stvrdnuté, ozaj skontroluj aj tie, či nie sú popraskané. Keď to máš kde robiť , tak sa s tým môžeš hraajkať cez zimu. Hlavne si pozri manuál. Tak sa drž. Síce do karbcov by som neliezol na tvojom mieste, keď máš blízko dobrý servis tak to tam daj a hotovo. A nech pozrú aj ventily. .

PS: hlavne pozor na to štúdium manuálu. Aby si neskončil ako ten blbý krokoš, čo rozobral karburátory na Suzuki GS 750 , a potom si pozrel pri skladaní manuál, teda konkrétne, keď som motoval tie skrutky main jet, či ako to tam píše tie čo sú zospodu pred šúpatkom. Pozrem do manuálu a tam taký veľký červený trojuholník že CAUTION a ako som si to pracne preložil, že skrutky sa nastavujú pri nastavení motoru vo fabrike a že do toho sa nemá babrať! Potom ( keď som si obil sprostú hlavu o stenu) som to mesiac nastavoval jak debil, pojazdil chcípol motor , z toho horúceho vzducháču sviečky von 4X pozireť stav , sviečky späť a nastavuj tie malinkaté skrutky na horúcom motore. Na posranie. U toho vzducháču mali vnútrné valce bohatšiu zmes ako vonkajšie, Neboj, na ine je to poznačené v manuále, hlavne si v ňom čítaj pred spaním a nech sa ti snívajú pekné sníčky ako to páliš dvě ste v měste a tri sta z místa.

Naposledy editováno 07.01.2024 11:23:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist