globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls
7.11.2023 v 21:45
Zdravím chlapy a děvčata starší generace, co se vyznají v těchto starších karburátorových motorkách.
Jedná se o Kawasaki GPZ 500 S, r. v. 2000, tyhle motorky se dělaly v mnoha výkonech 25, 28, 35, 37, 44 kW. Já mám v papírech napsáno zavřeno na 25 kW při 8500 ot. z 44 kW při 9500 ot., avšak je otevřená, ale asi jen na 35 kW, do 140 to táhne krásně, pak se to zpomalí do 160 a po delší době s větrem v zádech to jede 170(tachometr). Na internetu píšou lidé, co to měli, že jim to jede 200, to mě ani z kopce. Jak otevřu na 44 kW??? Měli jste někdo tuto motorku? Kolik vám jela? Nebo podobnou(stejný motor) Kawa Kle 500, ER5? Slyšel jsem že ER5 jede 170 a to má 37 kW a horší aerodynamiku, tak já fakt nevím. Já vím těch 7 kW zas není takový rozdíl. Tahle motorka má všechen výkon až nahoře a přijde mi, že největší zátah přijde v 8000 a od 8500 to do konce nemá špičku, ztratí dech.
Zúžené sání nemám, vzduchový filtr úplně nový, karburátory čerstvě vyčistěné ultrazvukem, tlaky jsem neseřizoval, hlavní tryska v karburátoru je 130 jak má být, doraz na plynu není, tak čím to může být??? Po vyčistění karburátorů to jede lépe odspodu, ale navrchu stejně.
Tady: https://kle500.com/otevreni.php
Jsem zjistil, že to může být dírami v šoupátku nebo pružinami na membráně, ale je to napsáno dost polopatě, můžu zkusit nějakou díru zacpat...
Moje šoupátka viz. Foto.
Kdo víte raďte prosím.

Naposledy editováno 09.11.2023 03:20:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls

8.11.2023 v 21:44 | Nahoru | #1
PETARDAK> Tak díky moc chlapy, zdá se, že to bylo vymyšleno tak, že se mají měnit celá šoupátka, ale když chce člověk ušetřit, musí si poradit jinak. Ten tekutý kov je dobrý nápad nebo ten měděný váleček od Němců. Jinak poslední dotaz, jehly nejsou potřeba měnit? Někde psali že jsou 2 druhy, ale možná jsou to bludy. Jen se ptám jestli o tom něco víte. Jinak díky moc.
Stejně jsem z toho v prdeli, ta motorka až zas tak špatně nejela, až od těch 140 se to projevovalo, to je mazec, že i 500 dvouválec dokáže jet 200. Třeba Aprilia Pegaso 650 má 35 kW a ve 160 konec, ale zas je to enduro. To je asi fakt nejsilnější 500. Ale to omezení výkonu je myslíte fakt přesně 25 kW??? Ono se to projeví až od 8500 né? Protože odspodu to špatně fakt nejede. Přece s 25 kW a 180 kg beze mě se dá jet 160? To jako vážně, se mi nezdá. Jestli jo tak jak to pojede až se to otevře ty vole... Jako jestli bych s tímto omezením vzal tu motorku na brzdu a on by tam fakt naměřil ne víc jak 25 kW tak bych se divil, protože mi nepřišlo že bych byl pomalejší než kámoš na Pegasu s 35 kW. Ale je fakt, že jsem na ní nejel a nezkoušel dát plnej, asi fakt celou dobu jezdím na 25 kW mašině a přijde mi to solidně silný, to je fakt v prdeli.......

(reakce na) Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls

8.11.2023 v 21:48 | Nahoru | #2
blingdoogie> Jako tohle má výkon až nahoře a to Pegaso je jednoválec, takže logicky to odspodu bude připadat silnější ale ty vole no já jsem z toho furt hotovej......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 Novajs45 3 28.5.2023 v 14:22 Novajs45
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 dolezel 9 17.8.2022 v 06:26 dolezel
Hledám servis Kawasaki GPZ 500 Anthony30CBR 6 26.7.2022 v 06:34 Gahan37


TOPlist