Téma: Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon
 
18.10.2023 v 10:47
Jednou pro vždy, všem těm básnilům o tom jak jedině Vervu, protože to pak trhá asfalt, staví se to na zadní, jede to jak splašený ( oproti těm běžnejm sračkám BA95) ... nehoří, prostě nehoří !!!!
( a člověk jim může psát co chce, stejně je nepřesvědčí)



Naposledy editováno 18.10.2023 14:25:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon

18.10.2023 v 12:14 | Nahoru | #1

t_freedom píše: SLEEPER> ...pocitologii všech co tvrdí jak to na Vervu jede úplně jinak a jak cití jak ten motor ožije ...



Dobre, ale tak snad tu jsme mezi lidma, co se o motory nejakym zpusobem zajima a maji v soudny nazor.

Na druhou stranu bylo testovani pouze na modernim tsi1,4.
Jinak by to bylo u motoru s laditelnou jednotkou, nebo u V12 ze 60. let s karbcema, 80./90. s prvni strikackou atp.

Chapu, ze mluvis o placebo efektu, ale rad bych videl test u rozdilnych motorizaci.
Kazdopadne Verva100 je stale u nas to nejlepsi, viz. koment v mem prispevku vyse, co muzes do auta/mota dat.

Jo udajne EuroOil nema zadne bioslozky, ale nemam to nijak overene/podlozene.

Naposledy editováno 18.10.2023 12:14:51

(reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon

18.10.2023 v 12:30 | Nahoru | #2
SLEEPER> ano, bavím se čistě o těch výkřicích, nepřesvěčitelných "odbornících" kteří i bez změny kompresního poměru, nastavení předstihu (na základě reakce z čidla klepání aj) cítí ten prokazatelně výkonnější efekt na motor

to že to má vliv na např. post detonace, nebo " hladší" (opět pocitologie) chod ...tomu se nebráním.

Naposledy editováno 18.10.2023 12:32:26

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokonalé 100okt palivo s obrovským vlivem na výkon

18.10.2023 v 13:43 | Nahoru | #3
SLEEPER> EuroOil nemá bioslozku pouze v naftě. Benzín je úplně běžný jako u jiných cerpacek (E5, nebo jak to je).

Jinak benzín s vyšším okatnovym číslem mi může přinést vyšší výkon ne ?
když například snížím hlavu -> zvýším kompresní poměr -> větší tendence k detonačnímu hoření -> více oktanů tento jev zpětně eliminuje na takto upraveném motoru. Motor má pak o něco vyšší výkon a jezdí na vervu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist