přemýšlím nad koupí nějakého endura. Dřív jsem jezdil na Yamaha YZ 250 a v budoucne jsem chtěl koupit KTM 300 EXC.
Jenže ty servisní intervaly mě fakt děsí. Neustálé vyměňování oleje a každý rok bych musel půlit motor.
Nakonec bych šel raději do něčeho co má servisní intervaly v kilometrech a nebude tak náročná na servis. Motorka by měla mít SPZ, abych mohl pár kilometrů legálně přejet po silnici. Čím lehčí tím lepší. Aby to mělo co nejblíž krosce. Nechci žádnou velkou bestii s kuframa.
Máte nějaké tipy?
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura
KTM 690 Enduro R
Výkon: 55 kW
Servisní intervaly jsou dlouhé a nejsou uvedeny v motohodinách.
Legálně jezdí po silnici.
Hmotnost: Přibližně 146 kg.
Husqvarna 701 Enduro
Výkon: 55 kW
Servisní intervaly jsou dlouhé a nejsou uvedeny v motohodinách.
Legálně jezdí po silnici.
Hmotnost: Přibližně 155 kg.
Honda CRF450L
Výkon: 40 kW
Servisní intervaly jsou dlouhé a nejsou uvedeny v motohodinách.
Legálně jezdí po silnici.
Hmotnost: Přibližně 131 kg.
Yamaha WR450F
Výkon: 41 kW
Servisní intervaly jsou dlouhé a nejsou uvedeny v motohodinách.
Legálně jezdí po silnici.
Hmotnost: Přibližně 123 kg.
Beta 500 RR-S
Výkon: 40 kW
Servisní intervaly jsou dlouhé a nejsou uvedeny v motohodinách.
Legálně jezdí po silnici.
Hmotnost: Přibližně 115 kg.
Vsadil bych se, ze beta i Yamaha maji servis v mth a ta crf urcite nema 40kW … to ma Rko… ostrej motokros. To L ma tak kolem 20kW…
Edit: Beta ma v manualu servis v hodinach
WRko ma napsanej treba olej po 3000km - ale je tam ani ne litr oleje, takze neznam nikoho kdo by tolik na tom oleji jezdil.
Dalsi vec je, ze si myslim, ze to plati pro zavrenou verzi (homologovanou) ktera ma taky nakej ne-vykon jako to crf-L
Naposledy editováno 11.09.2023 16:36:23
KTM 690 / HQ701 / Gas Gas 700
AJP PR7
CRF300 L / Rally
CRF450L ma servis v mth
Jeste teda tusim nejaka lepsi Cina (Kove), ale hadam, ze za ni ty prachy chtit dat nebudes
Naposledy editováno 11.09.2023 17:08:40
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura
CRF300L je povedený dual-sport, tedy univerzální motorka, která umí terén a na které se dá dojíždět do práce nebo dojet po ose do hor. Nic pro někoho, kdo hledá alternativu ke KTM 300EXC, tedy lehké ostré enduro.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura
Ja mám toto Inazuma 750 karbec, Husqvarna TE 449 striekačka. Cena za obidve cca 120 000 Kč. A sa vozíš . To je úsporné riešenie, pre dôchodcu.
Super riešenie má môj kolega, pretekár v endure a to novú Husku HQ 701 a k tomu novú KTM EXC 350 Six Days,
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura
Destroyer píše: prečo nie EXC 300 ? však ten 2T vydrží dosť veľa, spodok nemusíš robiť pokiaľ neklepe, tie nové prevodovky tiež pokiaľ nejazdíš závody a piest pri "hobby" jazdení tiež vydrží viac ako je predpísaná výmena, nejakých 3-5.000 km na ňom dáš. Tým že je to 2T tak to všetko stojí "normálne" peniaze.
Akorát ta spotřeba a malá nádrž ,a na cestování max batoh na záda, do města a popojizdeni nemá ventilátor na chlazení , není to pohodlné na cestování
např. www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/1130809-wr-450-f.html
WR jsou vyhlášené držáky. Ty motory mají fakt dobré a vydrží hodně
Máš partu či sám? Co jezdí ostatní v partě?
Budeš závodit , či těžší terén a tratě ?= ostré enduro WR apodobně
Budeš se vozit po šoustkách, cestách, expediční pohodové ježdění na větší vzdálenosti? = KTM 690 Enduro
Naposledy editováno 14.09.2023 15:35:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro | Ezy96 | 3 | 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce |
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... | La_micka | 25 | 18.4.2024 v 13:49 strive |
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... | enduro_da | 17 | 27.2.2024 v 07:26 Sally06 |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |