Téma: 300 ZGH
 
21.5.2023 v 19:08
Letošní 300 ZGH opět potvrdil, že pokud dojde k přerušení závodů díky pádu jezdce, nejsou pořadatelé schopni zajistit rychlé pokračování závodů. Vrcholem byl letošní ročník, kdy pauza trvala neskutečné více než dvě hodiny.... Co se to tam tak dlouho upravovalo a ošetřovalo, je záhada, protože tam byl jen jeden zraněný jezdec s podezřením na zlomenou nohu. Ono je to vlastně každý ročník podobné. Po skoro každém pádu se zastavuje závod, pak se Jury radí většinou půl hodiny a další půlhodinu se zase nic neděje. Po těchto zbytečných prodlevách se pak šetří časem, kdy se dalším závodům zkracují dvě i tři kola, jako by se tim mohl ušetřit čas který se zbytečně ztratí dlouhým a zbytečným přerušením závodů. Jezdím do Hořic už dlouhá léta, ale po loňském nedojetí závodů a letoším roce, to bylo asi naposled.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH

21.6.2023 v 23:02 | Nahoru | #1
miki83> Přestávky mezi závody jsou naplánované s maximální rezervou cca 20 minut, vyplněnou vyhlašováním vítězů - vzhledem ke sloučení tříd se do toho času musí vejít i vyhlášení 4 podií, svozem odpadlíků, otevřením a po kontrole opět uzavřením tratě. Můžeš vyhlašovat všechny závody najednou po skončení celého programu, ale vedle toho, že to odporuje názorům závodníků, kteří logicky chtějí vyhlášení hned, tak je riziko, že neseženeš všechny umístěné, zásadně se protáhne otevření trati a víc než 10 minut tím stejně nezískáš. Za mě tedy víc škody než užitku. Nicméně je v plánu zkrácení času mezi koncem závodu a startem následujícího, ale reálně to bude znamenat častější zpoždění, už jen třeba z důvodu, že se jezdci zapomenou na Vodojemu nebo bude víc odpadlíků...
Zkrátit dobu pro restart závodu si představuješ jak ? Zasahující záchranáře z trati nevyhodíš, bez návratu záchranky na určenou pozici restartovat nesmíš, bez nutných oprav poškozených bezpečnostních prvků zrovna tak. Dvakrát se v neděli, po konzultaci s jezdci, použila zkrácená startovní procedura, čímže se ušetřily asi 2x 4 minuty, ale stejně se našlo dost protestujících, že se tak vinou nedostatečně nahřátých gum snižuje bezpečnost. Tady prostě není co zkrátit.
Hlášení se řešilo opakovaně, ale tady nevidím úplně prostor. O všem důležitém a hlavně ověřeném se informuje, je pokyn informace opakovat, protože každý divák z různých důvodů nemusí slyšet všechno, ale zase objevily názory, že se hlasatelé opakují a neříkají nic nového...
Věř že smysluplným názorům nasloucháme velmi pozorně a dává-li to smysl, realizují se.

Twin a Supertwin jedno jest...

(reakce na) 300 ZGH

22.6.2023 v 00:38 | Nahoru | #2
Demon3> Mě by nijak moc nevadilo, že by přestávky mezi třídami byly třeba o pár minut delší! Mě vadí, že vám nestačí ani 10 hodin na odjetí jen 6 závodů. Vyhlašovat by se určitě mělo hned po závodě, ale to se vám povede tak po dvou závodech, protože pak máte takový časový zásek, že se to stejně vyhlašuje až po závodech. Dost nechápu, že když už máte dvou hodinový zásek, kdy se nic neděje, proč se ty třídy co jim chybí vyhlášení vítězů nevyhlásí? Restart závodu musí bohatě stačit půlhodina, pokud tedy nedojde k pádu více jezdců a následné opravě trati. Určitě ne restart trvající přes dvě hodiny jako se vám to povedlo v šestistovkách. Hodina vám na to musela bohatě stačit. Vždyť vy ani po těch nekonečných minutách co čekáme na restart, nejste schopni informovat hlasatele na kolik kol se pojede zkrácený závod a oni se těsně před startem musejí ptát startéra. Zkracovat startovní proceduru je taky blbost, ušetříte tím 3 minuty a zbytečným zastavováním závodu prakticky po každém pádu a následným schůzováním, jak dál, co dělat a kdy pokračovat ztrácíte zbytečně celé hodiny. Ale ono je to zbytečné vám to psát, vy si stejně pojedete dál po své lajně! Přitom máte dobré a rychlé traťáky, ale co je to platné. když organizace vázne nebo spíš hodně drhne!

(reakce na) 300 ZGH

23.6.2023 v 07:07 | Nahoru | #3
Demon3>
Když to byl jen vodojem, tak to ještě šlo. Ted' je takových míst na trati několik, takže než se dojede mávací kolečko trvá to věčnost...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist