Zajímalo by mě, jaké to je jezdit na supersportech z 80. a 90. let. Motorku mám necelé dva roky, uplně jsem motorkám propadl. Mám hondu CB 500 X - pro mě zatím vstupenka do světa motorek, nevím, kam se od týhle motorky vydám, ale tlustý, těžký cendura mi nic neříkaj... no a grom 125 cc. V autoškole jsem jezdil na Kawasai eR 6n (povolená rychlost 80 km za hodinu, takže fakt nevím, co ta motorka normálně dělá) a testoval jsem Vitpilen 701 (horské kolo, které má šíleně nadupanej a zuřivě hlučnej motor...) a hondu CB 650 R (poprvé jsem měl na motorce pocit, že jsem chuligán, a ne slušný občan) . Ale pořád pokujuju po nějakých starých supersportech, ne že bych je chtěl koupit, ale zajímá mě, jaký je to pocit jet na ducati 888 nebo 916, nebo podobných strojích z té doby. V Itálii jsem viděl barmanku na hondě CB 750 four, s bulharskou RZ a uplně mě ta kombinace dostala - krásná sexy holka bůhvíodkud, která naprosto suverénně ovládá svou legendární motorku v serpentynách na pobřeží Amalfi. Jen kvůli ní a tý motorce se tam chci vrátit a doufat, že se spolu projedeme. Nefascinuje mě ani tak výkon, ale duch takové legendární motorky. Jsou tyhle supersporty hlučnější než ty dnešní? Jsou v zatáčkách nejistý, chovají se podivně oproti dnešním strojům? Je zvuk motoru mnohem návykovější než zvuk dnešních supersportů? Co se týká zvuků, tak videím na youtube moc nevěřím, vzhledem k tomu, že můžu posoudit, jak odlišně zní moje vlastní motorky oproti tomu, co slyším na youtube videu. Jo a poslední otázka, dala by se někde půjčit stará klasická jawa, kývačka nebo pérák? Je můj sen zkusit se na tom projet.
Naposledy editováno 01.02.2023 19:41:40