1- vím, že objem ničím nenahradím
2- vím, že záleží na mě
3- vím, že je tu spoustu příspěvků jakou moto a četl jsem
Jezdím vs 800 a chci přejít na něco většího. Jednak občas jezdíme ve dvou a plánujeme delší trasy a druhak se chci kousek posunout. Mám rád vzhled intruderů ale obávám se, že 1400 není o moc větší(žena na 800 se mnou odmítá jet delší trasu než 200km). Jsem menší postavy 170cm a rád bych motorku dobře ovladatelnou. Zatím mne nejvíc láká vtx 1300. Chtěl bych požádat někoho kdo se vyzná aby mi porovnal tu vs14, vtx 13 a shadow a dragstar 11. Mají poslední dvě jmenované dostatečný výkon? Asi bych se úplně nebránil i něčemu s objemem dejme tomu do 1600.
Chtěl bych ovladatelnou motorku pro moje solo jízdy s možností v pohodě dojet k moři ve dvou.
Díky všem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) porovnání cruiserů
CRF1000 píše: Ivos> to jsem viděl nastartované na bočním stojánku, kufry vibrují motorka se třese divím se že to nespadlo
A dělá to ,, dobře " na záda!!!
Ivos píše: A dělá to ,, dobře " na záda!!!
Presne tak!
"Reklama" :
Pár Guzziniek som vyskúšal, sám som vlastnil Nevadu 750 Club plných 12 sezón.
Kvôli valcov do boku už samotná fabrika riešila takmer klasický posed, nohy nie moc vpredu. Keď som prvýkrát nasadol, ako keby som sedel na starej Jawe 634.
Podstatné je, že nohami takmer pod sebou takto možno prebrať určitú záťaž na nekvalitných cestách. Na motokros v stoji to samozrejme nie je, ale tým, že nohy nie sú vystrčené ďaleko dopredu, možno s ich výpomocou rátať.
Vibrácie sú vyslovene "user-friendly", tie hrôzostrašné voľnobežné tance vyššími otáčkami hneď zmiznú, za jazdy už nič nepríjemného, klasika ich aspoň také musí mať. Mal som 6 sezón aj CBF 1000 prvej generácie, tam cca od 4000 do 4800 ot/min boli vibrácie o dosť nepríjemnejšie, pritom tie otáčky sa používali veľmi často.
Tiež dosť ľudí vecí neznalých má obavy, či Guzzi moc nehreje - tak NIE! Teplo sála aj z vodníkov, aj z motoru, aj z chladiča, je to sústredené do lajny s jazdcom a vyhriaty vzduch ide komplet cez jazdca. Na Honde CBF alebo aj na VT 750 S - dokonca aj teraz na SV 650 je minimálne tak teplo (ak nie viac), ako bolo na Nevade. Guzzina totiž roztiahla to teplo do strán na väčšiu plochu, na Nevade pod nádržou prúdil za jazdy medzi valcami studený vzduch, ktorý podsedlovka rozhodila do strán na nohy jazdca. Náhodný dotyk hlavy valcov v obyčajných Lewiskách nebol nijak hrozný, žiadne popáleniny alebo iné problémy sa nekonali.
Koniec reklamy.
Naposledy editováno 14.01.2023 19:29:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 | Gad | 5 | 3.4.2024 v 17:07 Lucky_Boy |
Chopper / Cruiser nadlitr pro dva -... [1, 2] Honda VTX 1300 | riderr3 | 49 | 19.3.2024 v 21:05 H-D82 |
Pneumatiky Honda VTX 1300 | Black72 | 5 | 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf |
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 | matylda125 | 3 | 29.8.2023 v 20:48 poslední |
Honda VTX 1300 - Otevřené sání Honda VTX 1300 | Tyr_cz | 1 | 4.8.2023 v 13:07 Ppepek |