globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna hlavy a válce
27.11.2022 v 21:19
Čau mám takový technický dotaz jak je složité vyměnit válec a hlavu? sundat to zvládne každej ale dát to tak aby to fungovalo je věc druhá.
Tak zní moje otázka jak správně otočit vačku o proti zapalování?
A hlavně nebude dělat problém když použijí hlavu, válec a rozvody z 140 a vyměnim to místo původní 125?
A jestli vadí že na 140 mám olejové chlazení a na 125 je vodní?
Ale to bych asi nějak zbastlil jako každý správný kutil??
Každá rada dobrá a klasické kecy že su vůl že mě to napadá si nechte ??

1 reakcí na tento příspěvek Výměna hlavy a válce

29.11.2022 v 21:58 | Nahoru | #1
vyladit přechodové stavy karburátoru je fakt v domácích podmínkách mimořádně složité. Musíš si uvědomit, že změnou objemu se úplně změní proudění přes karbec, abys to nějak dal dohromady, tak musíš třeba upravit vzduchovou cestu (otevřený filtr), ale tím zchudne směs, takže větší trysku, pak to zas nepůjde za plynem, jindy to začne střílet do výfuku a nakonec zjistíš, že to jede stejně jako předtím, akorát je debilnejsi reakce na plyn, tak začneš přemýšlet o jiném karbeci, zase další sada trysek, jiná příruba... no a nakonec po roce, dvou experimentů a chudší třeba o 25 000 Kč zjistíš, že nejlepší byla původní 125, kterou tam zase vrátíš.

(reakce na) Výměna hlavy a válce

30.11.2022 v 10:59 | Nahoru | #2

Johny_Servis píše: vyladit přechodové stavy karburátoru je fakt v domácích podmínkách mimořádně složité. Musíš si uvědomit, že změnou objemu se úplně změní proudění přes karbec, abys to nějak dal dohromady, tak musíš třeba upravit vzduchovou cestu (otevřený filtr), ale tím zchudne směs, takže větší trysku, pak to zas nepůjde za plynem, jindy to začne střílet do výfuku a nakonec zjistíš, že to jede stejně jako předtím, akorát je debilnejsi reakce na plyn, tak začneš přemýšlet o jiném karbeci, zase další sada trysek, jiná příruba... no a nakonec po roce, dvou experimentů a chudší třeba o 25 000 Kč zjistíš, že nejlepší byla původní 125, kterou tam zase vrátíš.



Tento kit co poslal Ferfi je pro ročník 2007 - 2010 a tento model je samozřejmě již vybaven Vstřikováním Keihin, proto je ke kitu dodaná komplet CDI jednotka co je již přemapovaná. Samozřejmě je tam nějaká základní mapa, ale ta by se dala upravit na míru motorovou brzdou. Co se týče výměny válce či celé pístní sady. Na skůtrech jsem jich v životě už pár vyměnil a zatím všichni jezdí bez nějakých problémů. Změna vrtání je opravdu minimální, hlavní rozdíl je spíše ve tvaru pístu a hloubce horního můstku pístku. Jednou jsem přestavoval i nějakou NSR na větší objem a nárůst výkonu byl po naladění opravdu znatelný. Ale cenovka za ladění, kit, filtr apod byl opravdu vysoká, ale kluk to měl na nějaké závody tak to prostě zaplatil.

Jinak samozřejmě sdílím tvůj názor, na tyto úpravy se patří opravdu vykašlat. Má to cenu tak možná u scooteru ve městech na kterých jezdí lidé co mají řidičák skupiny B a nehodlají si dělat papíry na motorku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cbrko 2006 spatne startuje Honda CBR 125R Hugomela12273i3jek 2 12.6.2024 v 07:32 Finalex
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R ignácio 13 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R Bumik 13 1.6.2024 v 00:37 Drakl
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R Honza003 10 31.5.2024 v 13:29 ignácio
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250


TOPlist