globalmoto_duben_nolan





Téma: Bude lepší TA750 nebo Strom800
 
8.11.2022 v 19:45


Naposledy editováno 08.11.2022 20:35:52

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

23.2.2023 v 08:21 | Nahoru | #61
Deadman> No, reálnou hmotnost použitelného stroje (tzn. natankovana, s nějakým krytem a padáky) typuju tak na 225 kg, těžiště dost vysoko...
Starý Alp taky nebyl zrovna lehkonožka, ale těžiště měl docela nízko, motor vybrblal kde co, i když jsi neodřadil správně, takže byl v technickým terénu docela příjemnej společník - dokud nepadl a nemusel jsi ho zvedat
Od toho všeho se tady už očividně upustilo - má to motor z naháče, vysoko, nádrž ještě výš...bude to na šotoliny, nenáročný terén, jaký to bude mít podvozek už pak ovlivní akorát to, jak rychle ho budeš umět projet..na celkový zaměření motorky už to vliv nemá... Většině lidí to samo bohatě stačí a honda to moc dobře ví...

1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800

23.2.2023 v 08:42 | Nahoru | #62
Na výstavě to očumíme a osedíme já sem si teda odjel zkušebku na cf800 a vidím tu koncepci falešnýho véčka jako pro cenduro velmi vhodnou

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

23.2.2023 v 08:50 | Nahoru | #63
Che> Transalp na výstavě bude a proti hřmotné AT je to při statickém osezení mnohem příjemnější motorka. Ovšem o účasti Suzuki na nějaké výstavě se dá pochybovat. V Tullnu byla letos z japek jen Honda .

Bude lepší TA750 nebo Strom800

2.3.2023 v 20:43 | Nahoru | #64
Tak Strom na výstavě není, jen Honda

Bude lepší TA750 nebo Strom800

5.3.2023 v 23:15 | Nahoru | #65
Tak při posedu na Transalpu mě překvapilo jak to má vysoké a široké řidítka, asi jako Afrika, jen je o něco užší a samozřejmě má být lehčí (viděl jsem tam 208kg pohotovostní). Nepřišlo mi ale, že bude asi tak ovladatelný jako třeba Vstrom 650 nebo KTM 890.

Bude lepší TA750 nebo Strom800

6.3.2023 v 00:24 | Nahoru | #66
Sednul jsem si na TA750 a docela me prekvapilo, ze v oblasti nadrze u kolen je docela baculata a to i ve stoje. Jo a taky nesklopna radicka. O tom, ze je i nazivo zepredu skareda asi neni treba psat... Ale jiste si sve kupce najde.

Bude lepší TA750 nebo Strom800

5.5.2023 v 21:49 | Nahoru | #67
Tak na Transalpa už jsou první testy a docela Ho chválí…
Motor to má stejný jako v Hornetu, ten jsem projížděl a jede Velice pěkně
Překvapil mě pozitivně taky zvuk z originální koncovky.
Takže motor OK, jsem zvědavý na podvozek. Testovačka prý přijde do showroomu na konci května.
Vlastnosti v terénu mě nezajímají, Potřebuju aby to fungovalo na všech silnicích-Rozmlácený malý, i široký pěkný.
+ Rozumně pohodlný posez.
Kupovat případně budu až stejně na příští sezónu, aby si mezitím stihli odladit případné problémy z první série.
Pište kdo máte jaký zkušenosti. díky

Naposledy editováno 05.05.2023 21:53:53

Bude lepší TA750 nebo Strom800

7.6.2023 v 14:28 | Nahoru | #68
Tak sem hodím nějaké anglické V-Strom 800DE recenze/preview:
youtu.be/wSY-If-7YmI
www.youtube.com/watch
youtu.be/eK-pV2KD5yU
youtu.be/J5F8C-Y5ckk

A tady foto obou motorek u sebe, vypadá to, že V-Strom má trochu lepší světlou výšku s krytem motoru a výš konec výfuku. S lepším zátahem odspodu asi bude lepší v terénu. Ikdyž Transalp asi má lepší ochranu proti větru?

(ale italsky neumím youtu.be/W6xqWQB5VeU )

EDIT:
A že by čerstvý vlastník? Delší test ride: youtu.be/KR--taCG9KA
A menší offroad: youtu.be/V2pjZJK1ghs

Naposledy editováno 07.06.2023 15:19:59

Bude lepší TA750 nebo Strom800

7.6.2023 v 14:48 | Nahoru | #69
Mě je sympatičtější ten strom...z toho co jsem zatím o tom viděl, četl...
Má lepší podvozek, nemá tu příšernou kotvu zespod motoru - nebo ji má alespoň zakrytou krytem z výroby, designově se mi líbí víc.
Jen my nejde do hlavy, kde nabral těch papírových 22 kg navíc - oproti tomu TA...Mám teda na to svoji teorii - a to tu, že honda v tomhle prostě opět nepokrytě lže...

1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800

7.6.2023 v 15:00 | Nahoru | #70
Nejlepší je si to otestovat sám, Transalpa jsem testoval Až zkusím i Stroma 800 tak to tady zkusím porovnat

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

7.6.2023 v 15:02 | Nahoru | #71
Fyro> jj, to rozhodně...to poví nejvíc

Bude lepší TA750 nebo Strom800

15.6.2023 v 14:59 | Nahoru | #72
Tady borec říká, že V-Strom se zvedá líp než Tenere 700. A chválí tlumiče při offroadu.

Bude lepší TA750 nebo Strom800

18.6.2023 v 21:33 | Nahoru | #73
Jezdil jste někdo už na stromu 800?

Bude lepší TA750 nebo Strom800

4.7.2023 v 11:09 | Nahoru | #74
Chlapi jezdil jste už teda na ní někdo? Je někde k dispozici testovačka?
https://www.motorkar...smistovky-49505.html

Bude lepší TA750 nebo Strom800

19.7.2023 v 16:00 | Nahoru | #75
Tady nějaký test obou v angličtině. A chválí V-Strom víc při offroadu, ale na silnici asi víc Transalp (zvuk, sportovnější motor). Transalp je silnější ve vysokých otáčkách, Suzuki ve středních.
youtu.be/O1Z3ZtKBqss

EDIT:
Tady zajímavé dojmy z řízení V-Stroma po předchozím vyzkoušení Transalpa youtu.be/imKZOKdPUwY

Naposledy editováno 19.07.2023 19:00:41

1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800

20.7.2023 v 08:22 | Nahoru | #76
Už se tu najde nějaký majtel suzuki? Zajimaly by mě postřehy furt se nemůžu rozhodnout či hondu nebo suzuki

Bude lepší TA750 nebo Strom800

20.7.2023 v 10:13 | Nahoru | #77
Včera na TV Prima testoval Pepa Suzuki V-Strom 800 DE. https://www.autosal...dy/2023/autosalon-29

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

20.7.2023 v 10:57 | Nahoru | #78
j4rek> Zrovnanie máš napr. v predchádzajúcom príspevku, ale aj tak by som odporúčal sadnúť si na to a skúsiť pojazdiť.

Bude lepší TA750 nebo Strom800

21.7.2023 v 14:01 | Nahoru | #79
Jinak tu testovaci jizdy v Hradci. Ikdyž pochybuju, že budou ještě volné termíny, ale můžete pokecat o dojmech.
https://www.globalmo...uzuki-road-show-2023

1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800

22.7.2023 v 20:20 | Nahoru | #80
pěknýskok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

23.7.2023 v 09:55 | Nahoru | #81
Fyro> To je presne to, na co ta motorka neni stavena.

A mne zajíma, jak často se děla olej u téhle dvou motorek? U Afriky je to 12 tis. km (dělam častěji) a nadávam, ze to je strasne často

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

23.7.2023 v 18:31 | Nahoru | #82

yeuop píše: Fyro> To je presne to, na co ta motorka neni stavena.

A mne zajíma, jak často se děla olej u téhle dvou motorek? U Afriky je to 12 tis. km (dělam častěji) a nadávam, ze to je strasne často



Není, ale nerozpadlo se to…

Naposledy editováno 23.07.2023 18:31:55

1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800

24.7.2023 v 17:18 | Nahoru | #83
yeuop> To víš že u starého V-Stroma to je asi jen 6 tisíc km a víš kdo si váží své motorky tak dělá i častěji než udává výrobce. Ale asi větší motor znamená delší interval, zvlášť pokud není moc točivý. Asi moc motorek nemá tak dobrý interval jako ta Afrika.

Fyro> Jo nerozpadlo, ale je to už za hranou, zvlášť u dnešních motorek plných slitin, odlehčených, bez trubkového rámu. A třeba se takové skoky časem projeví, nastřádají.

1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800

24.7.2023 v 17:45 | Nahoru | #84
U novyho taky 6, filtr s tretim olejem

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

24.7.2023 v 18:24 | Nahoru | #85
oldyno> także olej co 6, a filtr co 18? no to je ale dobra blbost

Bude lepší TA750 nebo Strom800

24.7.2023 v 21:54 | Nahoru | #86
Tu je ke stazeni manual, se podivej.

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

24.7.2023 v 22:00 | Nahoru | #87

Pedl píše: yeuop> To víš že u starého V-Stroma to je asi jen 6 tisíc km a víš kdo si váží své motorky tak dělá i častěji než udává výrobce. Ale asi větší motor znamená delší interval, zvlášť pokud není moc točivý. Asi moc motorek nemá tak dobrý interval jako ta Afrika.

Fyro> Jo nerozpadlo, ale je to už za hranou, zvlášť u dnešních motorek plných slitin, odlehčených, bez trubkového rámu. A třeba se takové skoky časem projeví, nastřádají.



Chudák kdo si to pak od Gase koupí jako ojetinu.. Prý si to koupil do svý motoškoly .Ale je prostě dobrej.. Když něco bude testovat, tak tomu budu věřit ,že to testoval odborník
Občas dělá pro Motohouse.
A ani k tomu nemusí mít mačo kecy jako ten známý CFhmyzák..

Naposledy editováno 24.07.2023 22:04:12

Bude lepší TA750 nebo Strom800

28.7.2023 v 20:52 | Nahoru | #88
Taxem si Stromíka dneska konečně ve Vrbovce oseděl a očuměl a nevypadá to zle - akorát to sedlo bude pro jízdu ve dvou blbý, měli tam dát dvoudílný

3 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800

4.10.2023 v 09:31 | Nahoru | #89
Zkopíruji to i sem,
jeden technicky zdatný kamarád mi poslal nějaké technické rozdíly mezi Stromem 800DE a TransAlpem 750
např.:

Výměna oleje ................. Strom 800DE po 6 tis.km ....... TransAlp750 po 12 tis.km ... tady změna, viz dole edit
Výměna svíček .............. Strom 800DE po 12 tis.km ....... TransAlp750 po 48 tis.km
Ventily .............................. stejné u obou, po 24 tis.km
Otáčky při 100km/h ....... Strom 800DE 4602 ot. ............. TransAlp750 3808 ot.
střední pístová rychost ... Strom 800DE 10,74 ............. TransAlp750 8,06

Právě že ta střední pístová rychlsot je prý velká a má to vliv na opotřebení.
Ostatní motorky tu hodnotu mají nižší, pod 10
např.:
Tracer 700: 9,81
Cbf1000: 7,53
Afrika 1000: 8,94
Afrika 1100: 9,62
Vstrom 650: 9,91

Nejsem odborník na motory, tohle info mám od člověka, co si u motorů motorek porovnává i plochu pístu, plochu stěn válce, otěr stěn při 100km/h a další hodnoty (které ani neznám), společně se spotřebou. Nechci se tady o tomto přít, sám tomu takto technicky do hloubky samozřejmě nerozumím, oproti těmto lidem jsem jen obyčejný spotřebitel, obyčejný motorkář, co rád jezdí. Dal jsem to tu ale jen pro info, že i takové technické pohledy na tyto 2 motorky jsou.

edit:
Co se týče výměny oleje u Stromu 800DE, prý exituje jak příručka, kde se píše po 6 tis.km, tak i příručka, kde je co 12 tis.km. Prý je 6 tis. pro USA a 12 tis. pro Evropu. Jestli je to opravdu takto a proč tomu je, nevím.

Naposledy editováno 05.10.2023 05:52:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

4.10.2023 v 10:34 | Nahoru | #90
Roman2bk> Hele ta střední pístová rychlost je divná (jestli je to v m/s), navíc záleží jen na zdvihu a otáčkách motoru, který neuvádíš, takže to nejde takto porovnat. Zdvih u 800DE je 63,5mm a u TA 70,0mm.
Beru zpět - píšeš to tam ve 100km/h, počítám na 6ku.

Naposledy editováno 04.10.2023 10:37:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist