globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybavení na expedice na sever
Vzhledem k tomu, že místní borečci typu Rimr a Vilém vozí na drsný expedice jen kilo jídla na tři dny, ačkoliv tam můžou zkejsnout i tejden a raději budou v noci mrznout, než by si vzali teplý oblečení, tak jsem to tady znuděn uzavřel. Už sem nepište, nemá to cenu, stejně je to na šotolinky, nebo alpy zbytečný.

Tohle téma by mohlo zajímat povícero lidí, co jezdí, nebo se chystají. Tak bych vážně poprosil všechny pisatele, aby sem psali k věci a neskončilo to u sprostejch urážek a výkřiků do tmy mimo téma, jako všude jinde.

V poslední době odlehčuju stroj, to všichni víme, protože nám nevyšla výměna stroje za lehčí. To už máme za sebou, to tady netřeba řešit. Ani bych neřešil techniku jízdy a na čem se pojede. Jediný co nás zajímá je samotný vybavení, případně jak a kam ho uchytit a kolik daný vybavení váží. Nejenom nějaké odhady.

Začnu u sebe a když vám přijde něco zbytečnýho, tak navrhněte alternativu a rovnou nezapomeňte kolik váží

Naposledy editováno 09.11.2022 23:13:36

Blokovaní uživatelé: crestik, TomElefant750, Eso_Rimmer, vilemx, RomanHA

1 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybavení na expedice na sever

4.11.2022 v 18:53 | Nahoru | #1
Jaro má opět pravdu, moje jedna brašna je plná vlhčenejch wc papíru. Dokonce si i s nima čistím zuby. A mejdlo ani nevím jak vypadá, proto jsem ho chtěl půjčit, abych si ho prohlídnul.

Vilem, pro AT je potřeba, tam pořád něco generálkuješ. Já na dominátorovi vozil jen montpáky, klíč na kola, duše a lepení. A 2l oleje na dolejvání. Tam byla opravdová spolehlivost. Někdy je míň víc, hlavně u válců a hmotnosti.

Gramy dávají dohromady kila a to už je znát. Samozřejmě na velkým a těžkým stroji 10 kilo ve finále nehraje roli, ale lehkým už to je hodně znát. Navíc na tom lehkým se odvažuješ do míst, kam na velkým ani omylem a pak už opravdicky řešíš hmotnost.

Je to prostě jako když srovnáš tigr x 701 a tigr měl ještě o 15 kilo míň než AT. Protože jak zapadneš, nebo se někde klátíš s motorkou opřenou na svý noze, tak všechny fígle o stabilitě, tlumení a jízdě ve stupačkách jsou k ničemu. Já třeba poznám, když na vršek brašen hodím dvě petláhve s vodou. Docela to s motorkou začne mlet. A to mám těžiště oproti ostatním nezvykle nízko, takže by to tak vadit nemělo, ale přesto je to znát.

(reakce na) uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybavení na expedice na sever

4.11.2022 v 19:01 | Nahoru | #2
ZdendaZB> Vzhledem k tomu, že jsem na cestách na své motorce řešil jen čtyři závady (kontakty k regulátoru stačilo vycistit, ložisko v kole jsem ve Francii normálně koupil, párkrát píchnul a pískem ucpaný vzduchový filtr jsem vysypal), tak ten válec navíc oproti Dominátoťru mi fakt nevadí a spolehlivost mi stačí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Na sever do tajgy a tundry Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 5 Včera v 21:33 Kohlstein
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 2 27.5.2024 v 16:02 combust
KTM690, HQ701 - vadí něčemu, že se ... Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 2 27.5.2024 v 13:09 ZdendaZB
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro ondrej-ek 13 24.5.2024 v 10:14 ZdendaZB


TOPlist