globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
21.10.2022 v 19:20
Nic lehčího než 701/690 na takový cesty neexistuje. Nejde sehnat a nevyrábí se.
Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.

Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.

Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.

Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.

Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.

Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.

Děkuji za pozornost.

Naposledy editováno 09.11.2022 23:13:11


2 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

3.11.2022 v 10:11 | Nahoru | #1
No koukám, že nakonec se nic konkrétního a žádné přímé zkušenosti nedozvíme (lehké enduro <120 kilo]. Přitom to vypadalo, kolik lidí s tím nemá osobní zkušeností, jak tady vesele přizpívali. Kopírování odkazů na stránky a neúplné info vyjmuté odněkud bylo spíše dezinformační.

Ale třeba se ještě někdo objeví, někdo kdo to zná a praktikuje to tak (prodloužené výměny oleje, osobně motor vydržel 30-40 tisíc bez zásahu atp. dlouhé přesuny po asfaltu

Naposledy editováno 03.11.2022 10:12:56

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

3.11.2022 v 10:20 | Nahoru | #2

ZdendaZB píše: No koukám, že nakonec se nic konkrétního a žádné přímé zkušenosti nedozvíme (lehké enduro <120 kilo]. Přitom to vypadalo, kolik lidí s tím nemá osobní zkušeností, jak tady vesele přizpívali. Kopírování odkazů na stránky a neúplné info vyjmuté odněkud bylo spíše dezinformační.

Ale třeba se ještě někdo objeví, někdo kdo to zná a praktikuje to tak (prodloužené výměny oleje, osobně motor vydržel 30-40 tisíc bez zásahu atp. dlouhé přesuny po asfaltu



Ze chces nesmysl, kterej neexistuje, a existovat nemuze jsem ti napsal na zacatku treti stranky.
To je jako kdybych napsal, ze chci 200 konovou okruhovku, co vazi 100 kilo, a dojedu s ni na svetlech na drom do spanelska. A lidem co tu budou davat superbiky rikat ze sou magori, ze vazi 200 kilo, a lidem co sem daj moto3 ze sou debilove, ze to ma jen 60 koni atd atd.

Proste bud si delas prdel, a nejakym zvlastnim zvracenym zpusobem te uspokojuje, ze ti lidi radej alespon neco co se blizi tomu co chces, a ty o nich pises ze jsou dementi, nebo ses dement ty. Zadny jiny rozumny vysvetleni tohohle vlakna nemam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

4.11.2022 v 10:30 | Nahoru | #3

ZdendaZB píše: No koukám, že nakonec se nic konkrétního a žádné přímé zkušenosti nedozvíme (lehké enduro <120 kilo].


Doporučuji shlédnout pohádku Obušku z pytle ven! Stačí tu část s neviditelnou jitrnicí...
Enduro podobné váhové kategorie jsem se taky před časem marně snažil najít a to jsem v zadání neměl ten extrémní požadavek na výkon co tu máš ty a taky jsem nakonec musel jít cestou kompromisu a vybrat z toho co se vyrábělo. Jenže já chtěl motorku která bude mít minimum věcí které se na ní můžou rozbít při výletu mimo asfalt. Takže žádné vodní chlazení, žádná diskotéka na řidítkách, čidla, čerpadla, snímače, teploměry, vytápění - tak jako má tvoje motorka. Váha - dobrý. Výkon - na silnici dobrý, v terénu zbytečný. Technika - složitá, zbytečně komplikovaná.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F Vlastik177 9 18.1.2024 v 07:50 Anti
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
SWM RS 500 R 2021 SWM RS 500 R KubAiS 18 7.12.2022 v 16:55 lopata75


TOPlist