Téma: Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
21.10.2022 v 19:20
Nic lehčího než 701/690 na takový cesty neexistuje. Nejde sehnat a nevyrábí se.
Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.

Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.

Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.

Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.

Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.

Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.

Děkuji za pozornost.

Naposledy editováno 11.06.2024 08:49:07


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici

25.10.2022 v 21:34 | Nahoru | #1
ZdendaZB> no, o tých gumách , neviem to z vlastnej skúsenosti, len som to čítal. Pôvodne som myslel, že do blata sú mäkké gumy a na tvrdý terén tvrdé, ale ono je to opačne. Podľa mňa, to čo máš, myslím motorku, lepšie asi nezoženieš pre tvoje použitie. Máš to vyskúšané, poznáš to len to ešte to vylepšíš a hajde zas do nejakej tramtárie. A o tých gumách vieš viac ako ja aj zo svojich skúseností.

(reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici

25.10.2022 v 23:50 | Nahoru | #2
krokoš> Prosim ťa, v tejto diskusii si spomínal nájazd u 500vky 90000km. Vieš dať k tomu nejaké info?

nájazd 90 000

Ohľadom CRF300 som už písal na začiatku. Motorka hmotnosťou ako má motorka moja a s výkonom 40% mojej motorky - to by som si v čom polepšil?
Na CRF 250 bol Erbe až kdesi pred Magadanom. Myslím, že tu má o tom článok. Na plný plyn mal rýchlosť proti vetru 80km/h...

Ohľadom článku na Fantic rely, na ten som pôvodne ani nemrkol. Jedná sa o rely motorku, nie enduro. Požiadavky na rely sú iné počnúc priebehom motora po geometriu podvozku. Zas mimo tému.
Navyše hmotnosť de facto rovnaká ako u mojej, priebeh motora odhadujem horší ako u mojej a cena astronomická. Má akurát 30 lit nádrž (rýchlo som nakukol do článku, je to zvýraznené), a to bezne nevyužijem. Ideálna nádrž by bola okolo 20 lit a ak treba občas viac, tak to riešiť dodatočným vakom, napríklad.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
WR250F x EXC500 hlučnost, vibrace Yamaha WR 250F, KTM EXC 500 F ZdendaZB 4 22.10.2024 v 16:49 ZdendaZB
Zkušenosti s 500EXC KTM EXC 500 F Propiska7 13 22.10.2024 v 13:48 ZdendaZB
EXC 500, CRF 300 L coby cestovní st... [1 ... 13, 14] KTM EXC 500 F, Honda CRF 300L, KTM EXC 500 Six Days Eso_Rimmer 392 7.10.2024 v 13:52 ZdendaZB
TET Srbsko KTM EXC 500 F erbe 5 6.10.2024 v 09:43 erbe
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1 ... 4, 5] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days ZdendaZB 132 29.9.2024 v 18:43 ZdendaZB

TOPlist