Téma: Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
21.10.2022 v 19:20
Nic lehčího než 701/690 na takový cesty neexistuje. Nejde sehnat a nevyrábí se.
Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.

Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.

Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.

Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.

Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.

Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.

Děkuji za pozornost.

Naposledy editováno 11.06.2024 08:49:07


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici

25.10.2022 v 14:41 | Nahoru | #1

jaro27 píše: puffybodie> Super, že si to vedel, tak prečo si tú informáciu tu nedal? Lebo teraz dodatočne už je na nič. A nie každý musí dobre porozumieť, čo tam kecajú v cudzom jazyku. Text sa dá preložiť, ale hovorené slovo...

Vo videu, čo som videl / dával ja som zachytil informáciu o 1000 míľach. Bolo to na konci videa. Ak niečo spomínal aj na začiatku, tak som mu neporozumel.
Na inom videu od iného jazdca je informácia o 1200-1600 km. Čo je vlastne rovnaké ako u Paula.
Riemann (Motonomad) tuším menil olej po 2000km (ak si dobre spomínam, je to pre mňa asi 2 roky stará informácia)

Za ostaté dve týždne nemám čas na štúdium stránok a ešte asi dva týždne to tak potrvá.
Ak zdroje poznáte a aj ich obsah a nechcete tu tie informácie dať, tak načo tu prispievate. Až budem mať čas tak si zdroje dohľadám a preštudujem aj sám.



Ja tady tu informaci dal hned v prvim prispevku. Az za nim nasledovalo video kde i v komentarich rtwpaul poskytoval dalsi detaily. Kdyz se na neco zeptam, tak je pak nutne si precist i odpovedi a z nich si vybrat co je treba. Ne je uplne preskakovat. Tady co jsem psal ja hned na prvni strance:

Tohle by te mohlo zajimat ohledne EXC. Typek na tom dal pri tvem zpusobu cestovani 44tkm aniz by musel sahat na motor. Delal jen 2x ventily a samozrejme olej (tech cca co 3tkm by slo). Tuším, že podobné by to mohl byt i s tim SWM. Na oboje se navíc daji sehnat Rally kity, větší nádrže a prostě věci co yo více přiblíží cestaku (něco z toho má popsáno i na kanále)

(reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici

25.10.2022 v 14:44 | Nahoru | #2
ten paul, kterej je placenej za reklamu ktm, určitě mění olej po 3 tisících, má sériovku a najel 44tkm a dělal jen 2x ventily. Vozí na tom 35 kilo navíc a ani jedinej problém neměl. Tak, tak, tomu věříme a ještě tu o perníkové chaloupce a můžeme jít spát milé děti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici

25.10.2022 v 15:10 | Nahoru | #3
puffybodie> vo videu čo si dal som nezachytil informáciu o výmene oleja a ani o ventiloch. Ale moja angličtina je problematická hlavne u angličanov a austrálčanov a niektorých američanov a asi vúbec. Takže to bude tým, že im poriadne nerozumiem a to info tam bude. Tak sorry. (sory viem po anglicky skvele).

"samozrejme olej (tech cca co 3tkm by slo)."
údaj beriem ako názor človeka, ktorý si myslí, že by to tak mohlo byť.
Aj ja som si to myslel, že 3t by mohlo byť OK.

Dnes so Zdendom máme informácie už iné. Sú to tie základné informácie, ktoré sme zháňali na začiatku na základe ktorých by sme sa rozhodli, či študovať zdroje ďalej alebo srať na to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
WR250F x EXC500 hlučnost, vibrace Yamaha WR 250F, KTM EXC 500 F ZdendaZB 4 22.10.2024 v 16:49 ZdendaZB
Zkušenosti s 500EXC KTM EXC 500 F Propiska7 13 22.10.2024 v 13:48 ZdendaZB
EXC 500, CRF 300 L coby cestovní st... [1 ... 13, 14] KTM EXC 500 F, Honda CRF 300L, KTM EXC 500 Six Days Eso_Rimmer 392 7.10.2024 v 13:52 ZdendaZB
TET Srbsko KTM EXC 500 F erbe 5 6.10.2024 v 09:43 erbe
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1 ... 4, 5] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days ZdendaZB 132 29.9.2024 v 18:43 ZdendaZB

TOPlist