globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
21.10.2022 v 19:20
Nic lehčího než 701/690 na takový cesty neexistuje. Nejde sehnat a nevyrábí se.
Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.

Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.

Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.

Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.

Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.

Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.

Děkuji za pozornost.

Naposledy editováno 09.11.2022 23:13:11


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

22.10.2022 v 10:16 | Nahoru | #1
FJRPEPA> Niektorí cestovatelia spravia desiatky tisíc km po celom svete, ale reálne nezídu dole z asfaltu, alebo síce neasfaltovej no spevnenej cesty. Napríklad ja som síce nebol na Pamir hajvej, ale všetci čo tam boli hovoria, že je to totálne jednoduchá cesta - žiadne enduro. A takýto hĺtači kilometrov to prejdú na 250 kg strojoch a k tomu majú 100kg výbavy. A potom dávajú rady tým, čo chcú na motorke prejsť reálny enduro terén.

Prejazd po asfalte znamená, či je konkrétne ľahké enduro schopné presunu po diaľnici v rýchlosti 100-110 km/h tak, aby z jazdca nevytriaslo dušu a ako je to pri tom so životnosťou motora.
Na to môžu odpovedať tí, ktorí to reálne poznajú - jazdia takto, alebo tí, ktorí sa s tým stretli u kolegu, alebo niekde na fóre - proste majú k tomu nejaké informácie. Jazdci, ktorý na superdrsných endurách chodia obdivovať ľadovec do álp nech si založia vlastnú tému a masturbujú tam.

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 21:55 | Nahoru | #2
jaro27>
Ja by som doporucil pozriet si videa od Noraly "Itchyboots".... zacala s Royal Entfield, ma aj Honda CB500X a potom v juznej afrike vyskusala Honda CRF250 a teraz je na CRF 300 Rally... takze tato motorka by asi bola najlepsim riesenim...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F Vlastik177 9 18.1.2024 v 07:50 Anti
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
SWM RS 500 R 2021 SWM RS 500 R KubAiS 18 7.12.2022 v 16:55 lopata75


TOPlist