mam problém se skůtrem Piaggio Beverly 500 (2004). Skůtr posledních pár dní si občas "škytnul" a někdy při čekání na semaforech na volnoběh chcípnul. Vždy jsem nastartoval a bez problému valil dál.
Při poslední jízdě, se ale skůtr vypnul a už jsem ho nenastartoval.
Jak se projevuje závada
- při otočení klíčku do polohy nastartování, celý skůtr elektricky "umře" - vypnou se hodiny na palubce, všechny diody a skůtr se chová jako kdyby v něm nebyl baterka
- když je klíček v poloze "off" nebo "lock", tak na palubce funguji hodiny (ktere jsou sice rozbite (viz. video), ale "funguji") a skutr se chova normalne
- mám pocit, že nebliká LED dioda od imobilizeru (ta průhledná blikající červeně na palubce)
Co jsem zkoušel
- zkusit náhradní klíč - závada stejná
- změřit napětí na baterce - 12.15 V
- zkontroloval jsem pojistky vlevo pod řídítky - vše ok. Jsou ještě na beverly 500 jiné pojistky?
Video na kterém je ukázáno "umření" skůtru při otočením klíč
https://photos.app.goo.gl/872YCTEyDAQPV4oQ6
Prostě to vypadá jako kdyby otočením klíčků byla celá motorka odpojena od elektřiny.
Děkuju za rady a tipy
Kryštof
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio Beverly 500 (2004) nestartuje
A to se fakt chova takhle? 12.15V na baterce mi prijde v poho. A kdyz otocim klickem, tak se napeti ani nehne.
Kazdopadne to zkusim
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio Beverly 500 (2004) nestartuje
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio Beverly 500 (2004) nestartuje
Jinak 12.15V na baterii v klidovem stavu je fakt malo. Cokoliv pod 12.5V je spatne. Pokud uvadis hodnotu po zapnuti klicku, kdy uz jsou zapnuta svetla, je to OK. Ale zmerit napeti na baterii za behu motoru je zaklad, to zvladne kazdy.
PS kostra je spojení mínusu baterie s kostrou-rámem motocyklu, stane se, že to zoxiduje a je problém na světě. Můžeš multimetrem v poloze měření odporu změřit odpor mezi mínusem baterie a libovolným místem na rámu motocyklu, mělo by to ukázat nulu, tedy skoro, vždy je tam nějaký malý odpor způsobený měřícími kabely, ale pokud už to nebudou desetiny, ale jednotky ohmů, tak je to špatně.
Naposledy editováno 07.08.2022 12:59:13
Tak jsem na to prisel - bylo to jednoduche jako spatna baterka.
Mam Beverly asi tyden, tak jsem nevedel, ze ma jeste druhy "skryty" fuse box. Hlavni 30A pojistka byla roztavena. Ne prepalena, ale ten pojistkovy plast byl pretaveny a dochazelo tam k blbemu kontaktu. Tim to bylo. Dekuji vsem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenost z prodejcem Piaggio Beverly 500 | Veno | 14 | 15.8.2022 v 13:55 olenapokerdom |
Piaggio Beverly 500 vs Kymco Downto... Piaggio Beverly 500 | MartinFary | 9 | 16.7.2022 v 07:57 dave-lister |
Piaggio Beverly 500 vs Kymco Downto... Piaggio Beverly 500 | MartinFary | 3 | 13.6.2022 v 10:40 PetrJ81 |
piaggio beverly 500 Piaggio Beverly 500 | beryyy | 5 | 3.9.2021 v 15:00 blackbike |
Piaggio 500 Bewerly svití LED imob... Piaggio Beverly 500 | vlca01 | 1 | 1.5.2021 v 10:53 ja1 |