globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Duke 690 výkon - vyřešeno
18.5.2022 v 19:24
Duke 690 2008, filtr originál, výfuk LeoVince s vložkou, TPS nastaven, mapa vyzkoušena Standard i Akrap. Kdysi dovoz It, podle TP nemá být omezená. Motorka jede normálně, plyn citlivě reaguje, výkon plynule až k 8tis, ale...je malý. Na 2 se nezvedá, přes 160 se jí nechce, otáčky něco přes 6000. Rád bych si nechal poradit, na co kouknout, až budu u toho, zatím jsem dal dokupy:
- netěsnost v sání
- svíčka
- ventil. vůle
- změřit kompresi
- ověřit, že reaguje přepínač map pod sedlem

Naposledy editováno 06.10.2022 20:00:20

1 reakcí na tento příspěvek Duke 690 výkon - vyřešeno

26.9.2022 v 19:37 | Nahoru | #1
...detektivka pokračuje.
Přepínač map můžu mít nastaven jak chci, dokonce byl i odpojen, všechno se chová stejně, jede to na mapu pro POOR FUEL. Chtěl s tím vyjebat, že hodnoty z mapy např. Standard nahraju pro tuhle POOR FUEL, bohužel zapalování je pro tuhle pozici zamčeno pod "ILOF", takže zase nic.
S druhou jednotkou (stejné číslo, r.v., jen původně z SM) se to chová stejně. Pro SM je jedna mapa, ta se povedla stáhnout a zálohovat, nahrát origo Duke...co je zajímavé, s touhle jednotkou nešla stáhnout EP mapa z jednotky pro ThrottleBody, pořád hlásila chybu připojení. Nahrát tam ale šlo, po dokončení jsem viděl správně číslo v TuneEcu, bohužel READ MAP pro EP mi zase nefungoval. S původní jednotkou jde číst i zapisovat. Pro další generace nechávám čísla jednotek KEIHIN:
EFI: 750.41.031.000
EP: 750.41.032.000

Naposledy editováno 26.09.2022 19:41:55

(reakce na) Duke 690 výkon - vyřešeno

27.9.2022 v 22:07 | Nahoru | #2

crestik píše: ...detektivka pokračuje.
Přepínač map můžu mít nastaven jak chci, dokonce byl i odpojen, všechno se chová stejně, jede to na mapu pro POOR FUEL. Chtěl s tím vyjebat, že hodnoty z mapy např. Standard nahraju pro tuhle POOR FUEL, bohužel zapalování je pro tuhle pozici zamčeno pod "ILOF", takže zase nic.
...


Odpojenej je právě ten stav kdy to přepíná na LOF mapy.
Jedině mě tak napadá jestli tam neběhaj po kostře nějaký špičky co to přepnou na LOF. Zkusil bych ten pin (33) EFI ECU přikostřit rovnou na konektoru PWGR (20 a 44). To by mělo nastavit standard mapu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 D0BR0S 0 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 ThoprT 37 23.6.2023 v 21:54 Matess727x
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 Radasvab 6 19.5.2023 v 15:41 Y4kuZ4
KTM 690 Duke 2019 (Track Pack-nahrá... KTM Duke 690 Matess727x 26 6.5.2023 v 19:14 Matess727x


TOPlist