globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak naklikat tlumiče
Ahoj mám 620 egs a potřebuju naklikat tlumiče do základu na vrchu mám na každé vidli dva šroubky který je na co? ze spod vidlic nic není jenom šroub díky za pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek Jak naklikat tlumiče

14.5.2022 v 15:35 | Nahoru | #1
Odfukem se odfukuje zkažený vzduch ze zkaženého oleje. Vždyť je to v tom návodu: .... každých 5 hodin závodění ...

Naposledy editováno 14.05.2022 15:35:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak naklikat tlumiče

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2022 v 17:40 | Nahoru | #2

Ariete píše: Odfukem se odfukuje zkažený vzduch ze zkaženého oleje. Vždyť je to v tom návodu: .... každých 5 hodin závodění ...



Čau, môžem doplniť? Teda s dovolením Ariete, doplním jeho odpoveď. Vieš, guferá v teleskoopoch sú orientované tak, aby ti držali tlak a neunikal olej . Pri skoku sa teleskopy vysunú von pôsobením pružín a vznikne podtlak to sa opakuje stále a často. Vznikom podtlaku ti vniká stále trošku vzduchu do priestoru tlmičov. Pri väčšom množstve vzduchu ten pôsobí ako pružina. Motorku musíš mať v kľudovej polohe a vtedy povolíš tú skrutku a keď dáš pozor , tak budeš počuť ako zo sykotom uniká stlačený vzduch von z priestoru tlmiča. Nájdi si v manuále čo s tým máš robiť, teda s tými teleskopmi. Najprv si zisti, čo máš v motorke namontované či tam pred tebou niekto nedal iné perovanie ako je origo. Trošku musíš poštudovať. Sú o tom aj všelijaké články na nete. Niektoré teleskopy majú hore skrutku na kompresiu a dole na útlm. Niektoré naopak. U mojej má verzia TE hore útlm čiže to ako sa vracia teleskop späť a dole má kompresiu to je to ako sa teleskop stláča. Verzia TC to má opačne. Pri klikaní kompresie je teleskop tvrdší. Pri klikaní na útlm sa pomalšie vracia späť. základom je, ale aby si mal tie teleskopy v poriadku a s dobrým, dobrý znamená naliaty správny olej podľa manuálu a tiež aby nebol 10 ročný. Pred babraním si najprv klikaním do uzavretia zisti koľko tam bolo pôvodne naklikané a potom si naklikaj továrenské nastavenie. Od toho potom stále vychádzaj. Ja som si to nastavil na endure na panelovej ceste, tam som prechádzal ten istý úsek rovnakou rýchlosťou Kompresiu som si skúsil na skoku, keď mi to nešlo na doraz po dopade na predné koleso , tak som nechal továrenské. Je to také sedliacke vysvetlenie , laické. Ešte pred tým si musíš nastaviť tvrdosť zadku podľa manuálu, je to tam nakreslené, tiež musíš mať v poriadku prepákovanie a uloženie tlmičov v okách . Chytíš motorku a pri zdvíhaní zadku nesmieš mať vôľu , žiadnu. Ono aj v tých predných teleskopov je pár O krúžkov a všelijakých srandičiek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
obchod s dilama na ktm KTM 620 EGS Pája07 1 28.5.2019 v 15:54 KubaLC8
Rychle zahřátý motor KTM 620 KTM LC4 620, KTM 620 SC, KTM Duke 620, KTM 620 EGS, ... Redys123 2 15.9.2018 v 12:06 Dolph-cz
Závody v čr bez licence ? KTM 620 EGS KTM 620 EGS Kapi_Bodač_z_Dukovan 3 4.9.2017 v 19:52 Carel
Výměna tachometru a STK KTM 620 EGS Vojta45 2 23.5.2017 v 22:18 Vojta45
Rozdíl mezi KTM 620 EGS, KTM 620 LC... KTM LC4 620, KTM 620 SC, KTM 620 EGS, KTM 620 LSE Vojta45 0 22.5.2017 v 16:42 Vojta45


TOPlist