Ahoj, už mě to začíná opravdu štvát a budu rád za každou radu. Moto jsem měl u autorizovanýho dealera v K2 moto Honda. Motorka měla problém z ničeho nic udržet volnoběh. Střílela do výfuku, nedržela volnoběh absolutně vůbec. Bez sytiče nemohla nastartovat, jakmile chytla na sytič a ten jsem vypnul, okamžitě chcípla. Bez sytiče nastartovala jen, pokud se přidával plyn. Odvezl jsem to k dealerovi. Vyčistil čerpadlo, dal filtr, vyměnil svíčku, seřídil ventily a přidal mi kolečkem u vstřikovače, který slouží i jako sytič trochu benzínu a motorka běžela. Od té doby jsem najel s motorkou 200 kilometrů a dnes opět. Motorka tentokrát chytne bez problémů, ale volnoběh je dost nízký. Rozjedu se a jakmile pustím plyn nebo dám spojku, motorka chce chcípnout. I se mi stalo, že jsem zastavil a na místě na N motorka zhebne. Nakonec jsem zastavil u domu a když jsem chtěl přidat plyn, motorka opět chcípne. Už jsem z toho nešťastný, přijde mi, že si s tím nikdo neví rady, co tam ještě může být špatně ? Klapka se otevírá normálně. Už jen snad jestli není problém v vstřiku jako takovém, ale je mi divný, že to má výkyvy, tankuji celou dobu jen Vervu 100. Moto je CRF 450L 2019 - nepřímý vstřik. Najeto kolem 6500 km.