sice tu bylo staré vlákno (2014) ohledně palivoměru od firmy LSK nicméně 8 let uplynulo a v nabídce je nový typ palivoměru, který se liší jak konstrukcí tak i způsobem programování. Starý jsem prostě musel nahradit novým modelem . Zpracování palivoměru je opravdu na vysoké úrovni . Hlavní výhodu vidím v oddělení snímací části od programovací + podle informací i nový typ senzoru. Za mě - nový typ palivoměru předčil moje očekávání. Technická podpora výrobce funguje a řeší jakýkoliv problém .
LSK
Nový model:
Pajas
1 reakcí na tento příspěvek LSK FuelGaugepro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LSK FuelGaugepro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LSK FuelGaugepro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LSK FuelGaugepro
Pajas
tak nainstalováno, programování jednoduché. Prostě nastaví se odporovy rozsah pro ukazatel, prázdná nádrž - zmáčknutí tlačítka E, plná nádrž - zmáčknutí tlačítka F. Výhodou oproti původnímu modelu je eliminace nesymetricke nádrže - jednotce řeknete kolik je 25% paliva v nadrzi, 50% a 75%. Spokojenost a smekám.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 11 | Včera v 23:00 Kohlstein |
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Martsiki | 2 | 15.5.2024 v 14:54 Martsiki |
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Doctor1 | 11 | 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM |
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 23 | 4.5.2024 v 10:41 pepe100 |
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... | jidashek | 26 | 30.4.2024 v 11:56 Monty_78 |