globalmoto_kveten





Téma: KTM TPI motor a 100 oktanový benzín
 
28.2.2022 v 12:16


V diskuzích jsem se dočetl že 100 oktanový benzín není vhodný do nových TPI motorů (2T motor se vstřikováním od koncernu KTM). Údajně je 100 oktan sušší benzín a tomuto motoru by mohl dělat problémy?? Zatím jediný hmatatelný důkaz jsem našel v manuálu, kde výrobce udává natural 95oktanů, ale to se píše ve všech manuálech a nikdy nebyl se 100 oktanem problém, na svých bývalých motorkách jsem lél z 90% tankování pouze 100oktan. Ale u TPI je prej jinak? Může to někdo trošku rozvést??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM TPI motor a 100 oktanový benzín

2.3.2022 v 16:15 | Nahoru | #1

mito7 píše: … 250 ma pres 40koni, 300 ma pres 50koni…

Na závodní 2T jsou to nějak malé výkony.



jak píšou kluci, hmotnost +- 100 kg...
a ten výkon viz výše bych klidně uvedl, že je na zadním kole, stařičká exc 250 2006 má udávaných 37 kW na motoru/klice...

tříkil jsem pár projel a výkonu je tam...no kolik je třeba...:)

btw. kámoš má první tpi od novoty (snad 2017?) a též jezdí na 100oktan, problém nehlásí, už určitě měnil píst, tak se jej zeptám v jakém byl stavu...spíš měl strach, aby mu někde neshořela...:)

E: tak mám jiné zdroje než assass, ale výkonu je na enduro/cross opravdu dostatek...

Naposledy editováno 02.03.2022 16:17:03

(reakce na) KTM TPI motor a 100 oktanový benzín

2.3.2022 v 20:26 | Nahoru | #2
kokonhead> Sorry, nejak blbe jsem pocital :) 40kW je cca 54 koni, to by mohlo sedet … ostatne jsem psal, ze trikilo ma neco pres 50ps.

Ta 450 ma kolem 46kW (62koni)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist