V diskuzích jsem se dočetl že 100 oktanový benzín není vhodný do nových TPI motorů (2T motor se vstřikováním od koncernu KTM). Údajně je 100 oktan sušší benzín a tomuto motoru by mohl dělat problémy?? Zatím jediný hmatatelný důkaz jsem našel v manuálu, kde výrobce udává natural 95oktanů, ale to se píše ve všech manuálech a nikdy nebyl se 100 oktanem problém, na svých bývalých motorkách jsem lél z 90% tankování pouze 100oktan. Ale u TPI je prej jinak? Může to někdo trošku rozvést??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM TPI motor a 100 oktanový benzín
Ramlik: KTM pouziva TPI jen u sportovnich motocyklu - "ostrych" endur EXC coz jsou vlastne zavodni motorky na znackach, tam asi polemika o motoru s nizkou kompresi neni moc na miste… 250 ma pres 40koni, 300 ma pres 50koni…
Naposledy editováno 01.03.2022 22:07:14