2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestování s chopperem cruiserem
Na dušovky vozit sprej (maj na každý pumpě ale logicky je lepší ho vozit v mošničce u žárovek a nářadí) a prachy pro první pneuservis. Pláště vozej jen na extrémní expedice (asie, afrika) a protože je mimo asfalt sjížděj rychlejc - není to kvůli proříznutí nožem domorodým hovadem na parkovišti.
Motorku nekupuješ kvůli jedný dovolený. Ad motorové poruchy - to se může stát každý, teoreticky u chopperů, co točí míň, je to menší pravděpodobnost. BTW honda VT 600/750 shadow má stejnej původ motoru jako Transalp tuším takže tak. Radši zkoumej dobrou pojistku na cesty (asistenci, odtah), když už
Naposledy editováno 20.02.2022 21:25:32
Ludo444 píše: ...chopper je srdcovka a nádhera ale říkám si že je možná škoda ošidit se o tu volnost cestovního endura...
Jeden z důvodů, proč se už léta držím Viraga. Ono je to takové špatné cestovní enduro s vzhledem choppera Na ten objem relativně nízká hmotnost, celkem vysoká světlá výška, kardan, hlavní stojan, skvělý přístup k většině věcí při servisování, a humpolácky jednoduchá konstrukce, pokud se to dá o japonské motorce napsat. Sice se terénu vyhýbám jak to jen jde, ale šotolina nebo mělké brody se na tom v pohodě zvládnout dají. Momentálně vozím dvě plátěné enduro brašny a k nim lodní vak napříč sedlem, do kterého dávám věci na nocování - stan, spacák, věci na vaření a jídlo. A kdyby to nestačilo, v záloze je tankvak na nádrž. S tím už se dá objet zeměkoule