Předpokádám, že jsi před namontováním hlavy měřil těsnost ventilů. To se dělá tak, že se do sacího/výfukového kanálu naleje petrolej a z druhé strany kouká, zajak dlouho začne skrz ventil prolínat. Měl by to udržet alespoň 10 vteřin. Neměří se to benzínem, ten by prolínal téměř hned.
Pístní kroužky se měří špatně. Pokud je motor vodorovný a ne nakloněný jako u motorky a některých aut, dá se na píst nalejt olej, nechat zatéct na pístní kroužky a pak změřit kompresi. Pokud tak bude v pořádku, je problém s kroužky, válcem nepo písty.
Také může být rozhozené časování vačky, takže ventily zavírají moc pozdě.
Každopádně, tlaky kolem 6 atmosfér by kromě horšího startování neměly mít výrazný vliv na projev motoru, tedy pokud ho nemá každý válec úplně jiný. Já jsem 6Atm nijak nepoznal, po výměně kroužků a s dobrými tlaky to možná mělo o něco lepší tah v nejnižších otáčkách, ale nic co bych okamžitě postřehnul. Oproti tomu třeba rozhozená synchronizace karburátorů je znát výrazně.
Pro jistotu, měříš tlaky s plným plynem?
Naposledy editováno 23.03.2022 21:32:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kde seženu pístní kroužky na Kawasa... Kawasaki ZL 600 | kawasaki-man | 17 | 20.3.2022 v 09:36 kawasaki-man |
Kawasaki ZL 600 nestartuje Kawasaki ZL 600 | kawasaki-man | 9 | 30.11.2021 v 17:39 kawasaki-man |
Kawasaki zl 600 Eliminator Kawasaki ZL 600 | rebelka3 | 2 | 12.4.2020 v 23:14 rebelka3 |
Kawasaki ZL 600 B Eliminator vz Kaw... Kawasaki ZL 600 | rebelka3 | 3 | 14.12.2019 v 19:46 rebelka3 |
Rozvodový řetěz Kawasaki ZL 600 | Marcusssov | 4 | 15.10.2019 v 08:05 1100Virago |