Naposledy editováno 15.11.2021 21:53:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak laděných výfuků v ČR
Pokud technik STK nebo policista dostane pouze nějakou databázi OEM hodnot, musí metodika obsahovat podrobný postup měření u těch laděných. ke kterým nejsou žádné informace....jsem zvědavý jak se s tím MDCR popere...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak laděných výfuků v ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak laděných výfuků v ČR
CRF1000 píše: mariano> já vidím problém spíš té metodice měření hluku...akrapovič má homologovaný výfuk a pro CRF 1000 je ve schvalovací dokumentaci uvedena hodnota o 3db vyšší než OEM...pokud bude k dispozici schvalovací dokumentace od všech výrobců schválených výfuků / smích/ a známe hodnoty hluku, které mají tlumiče produkovat, bude vše ok...
Pokud technik STK nebo policista dostane pouze nějakou databázi OEM hodnot, musí metodika obsahovat podrobný postup měření u těch laděných. ke kterým nejsou žádné informace....jsem zvědavý jak se s tím MDCR popere...
aha, napoprvé jsem tě nepochopil
do metodických pokynů k prohlídkám na stk nemám dost informací, nicméně:
1) ke každému homologovanému laďáku by měly bát informace o hodnotách (motorka s výfukem) a podle nich by se měly stk řídit
2) povýšit o 3 db je celkem dost, s ohledem na rakouské omezování "nadbytečně hlučných" motorek v určitých oblastech