globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky
Čau, koukám teď po nějaké levnější motorce, kterou bych si koupil na odreagování kvůli náročnému období - zkoušky ve škole. Původně jsem chtěl 2t, ale zjistil jsem, že 4t 450 se dá sehnat do 80 000 úplně v pohodě, jak je možné, že se dá sehnat japonec 450 za 50 000? Tak nějak tuším, že to motor bude mít to nejlepší už za sebou a bude zadýchaný, nicméně, co s ním udělat, aby byl zase ve formě? A taková odhadovaná cena té opravy u nějaké kawy kx 450? Jediný v mém okolí kdo má 4t je známý, co má motorku od nova a je asi 3 roky stará, takže toho se zeptat nemohu na náročnost servisu. A kamarád co má 300 2t 2019 jel na nějakém starém crf 450 a říkal, že ta motorka vůbec nejede. Což si myslím, že by mohlo být tím, že právě ta motorka nezná servis a stála údajně 50 000 a taky možná tím, že je prostě zvyklý na 2t.
Případně koukám třeba na tento inzerát, kde je uvedeno, že je motorka 90 hodin po go motoru a že jede jak má apod., co si o tom myslíte? https://motorky.baz...-kx-f-450-rv2007.php
Ještě doplním, byla by to má první velká motorka, dřív jsem jezdil na 125 4t a potom na 4 kolkách, včetně třeba can-am renegade 800, jinak jsem se i párkrát svezl (po poli, žádné výjezdy, skoky...) na ktm 250 2t, 300 2t apod..
Je mi jasné, že 450 bude na "začátek" dost, ale mám skoro 100 kilo (bez výbavy) a 2 metry, přičemž pořád cvičím, takže váha jde jen a jen nahoru, takže se bojím, aby nějaká 250 nebyla moc málo.
Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 15:06 | Nahoru | #1
assassin> Taky si myslím, že na louku nebo pole to není ideál, právě proto jsem se ptal na předělání podvozku na enduro, protože si nechci koupit 16 let starou enduro motorku za cenu 8 let staré mx motorky, už jen kvůli shánění dílů. Ta enduro 125 co jsem měl byla 12 let stará itálie a díly se na to prostě sehnat nedaly, přitom to mělo i yamaha ybr 125 motor, takže celkem častý, ale potřeboval jsem zadní blatník a jen ten stál tehdy 5 000 a jen prvovýroba z Itálie. Na ty mx motorky se tu toho prostě prodává víc a to mě celkem táhne.

To samé si myslím právě i o tom výkonu, taky mi to přijde moc, ale jsou na to prostě víc díly a jsou samotné motorky levnější a novější, než ty s menším obsahem.
A když vím, že známý co jezdí 450 suzu, tak začínal stejně jako já na stejných 4kolkách a pak si koupil 450 a nedělá mu to problém, tak právě nevím. A to jezdí pořád 80% enduro, protože tu má dostupnější místa, kde jezdit, oproti MX. A další věc, proč v tom nevidím takový problém, tak jak jsem psal v úvodním příspěvku, kamarád co jezdí s nějakou holkou, tak ta jezdila na pitbiku a pak si koupila CRF 450 cca 2008 a taky to zvládá, a to je to holka. A jezdí 100% enduro.

Ještě o tom popřemýšlím a uvidím, možná nacpu raději všechny peníze do firmy, ať to roste rychleji a potom z toho, co to vynese si koupím rovnou něco novějšího a lepšího, přímo pro mé potřeby. Jen jsem si chtěl vyčistit hlavu a vím, že vždy když jsem sedal na motorku, tak jsem měl hlavu prázdnou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 15:18 | Nahoru | #2
Akraprider> Podvozek by upravit sel .. ale s motorem to bude horsi, ma to jinou prevodovku a je tam mensi setrvak, ta motorka jde lip do otacek, ale zase ma ten motor malou setrvacnost - kdyz se rozjizdis tak staci vic pustit spojku a ten motor zadusis a zdechne… ja kdyz na tom jezdil enduro tak si starter uzil .. v narocnem terenu jsem startoval 20x za 5min (ne primo tahle motorka, s touhle jsem v terenu nebyl, mam jeste 2013 sxf450 - tu si nechavam)

Jak jsem psal, jestli chces jezdit enduro, kup enduro. Myslenka na to, ze usetris kdyz koupis levnejsi mx a predelas neni moc realna

U crf zalezi na konkretnim modelu … R na konci je kroska, delalo se i enduro s X na konci a pak existuje i "tupa" verze - crf450L

Nevim jak daleko to mas do prahy, ale muzem se domluvit i na svezeni … vezmu na trat obe motorky a muzes si to zkusit.
Ja jsem si tim vsim co pises prosel, pocital jsem a zkousel usetrit… ve finale je celkem fuk, jestli je to motorka za 60 nebo za kilo… v tech celkovejch nakladech jsou to drobny. servis, vozejk, vybaveni - chranice, helma, dobry boty a jsi tam za 30 ani nemrknes (jen ortezy 10k, dobry boty to same) ono kdyz pak kvuli zraneni kterymu slo predejit nemuzes mesic makat a utece ti treba 40tis …

Naposledy editováno 12.10.2021 15:34:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kxf 450 2017 dusi ju Kawasaki KX 450F Kikusko-_-11 23 31.3.2024 v 12:58 krokoš
Počitadlo MTH Suzuki RM-Z450 borec638 6 16.2.2024 v 23:44 MalejMazel
Výfuk Yoshimura rs4 Suzuki RM-Z450 davidsur 4 9.1.2024 v 06:49 MungoJerry
Jaký převod na krosku Suzuki RM-Z450 borec638 7 1.1.2024 v 16:12 borec638
Suzuki RM-Z 450 Suzuki RM-Z450 martin323 1 12.8.2023 v 23:10 assassin


TOPlist