globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky
Čau, koukám teď po nějaké levnější motorce, kterou bych si koupil na odreagování kvůli náročnému období - zkoušky ve škole. Původně jsem chtěl 2t, ale zjistil jsem, že 4t 450 se dá sehnat do 80 000 úplně v pohodě, jak je možné, že se dá sehnat japonec 450 za 50 000? Tak nějak tuším, že to motor bude mít to nejlepší už za sebou a bude zadýchaný, nicméně, co s ním udělat, aby byl zase ve formě? A taková odhadovaná cena té opravy u nějaké kawy kx 450? Jediný v mém okolí kdo má 4t je známý, co má motorku od nova a je asi 3 roky stará, takže toho se zeptat nemohu na náročnost servisu. A kamarád co má 300 2t 2019 jel na nějakém starém crf 450 a říkal, že ta motorka vůbec nejede. Což si myslím, že by mohlo být tím, že právě ta motorka nezná servis a stála údajně 50 000 a taky možná tím, že je prostě zvyklý na 2t.
Případně koukám třeba na tento inzerát, kde je uvedeno, že je motorka 90 hodin po go motoru a že jede jak má apod., co si o tom myslíte? https://motorky.baz...-kx-f-450-rv2007.php
Ještě doplním, byla by to má první velká motorka, dřív jsem jezdil na 125 4t a potom na 4 kolkách, včetně třeba can-am renegade 800, jinak jsem se i párkrát svezl (po poli, žádné výjezdy, skoky...) na ktm 250 2t, 300 2t apod..
Je mi jasné, že 450 bude na "začátek" dost, ale mám skoro 100 kilo (bez výbavy) a 2 metry, přičemž pořád cvičím, takže váha jde jen a jen nahoru, takže se bojím, aby nějaká 250 nebyla moc málo.
Díky za odpovědi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 15:18 | Nahoru | #1
Akraprider> Podvozek by upravit sel .. ale s motorem to bude horsi, ma to jinou prevodovku a je tam mensi setrvak, ta motorka jde lip do otacek, ale zase ma ten motor malou setrvacnost - kdyz se rozjizdis tak staci vic pustit spojku a ten motor zadusis a zdechne… ja kdyz na tom jezdil enduro tak si starter uzil .. v narocnem terenu jsem startoval 20x za 5min (ne primo tahle motorka, s touhle jsem v terenu nebyl, mam jeste 2013 sxf450 - tu si nechavam)

Jak jsem psal, jestli chces jezdit enduro, kup enduro. Myslenka na to, ze usetris kdyz koupis levnejsi mx a predelas neni moc realna

U crf zalezi na konkretnim modelu … R na konci je kroska, delalo se i enduro s X na konci a pak existuje i "tupa" verze - crf450L

Nevim jak daleko to mas do prahy, ale muzem se domluvit i na svezeni … vezmu na trat obe motorky a muzes si to zkusit.
Ja jsem si tim vsim co pises prosel, pocital jsem a zkousel usetrit… ve finale je celkem fuk, jestli je to motorka za 60 nebo za kilo… v tech celkovejch nakladech jsou to drobny. servis, vozejk, vybaveni - chranice, helma, dobry boty a jsi tam za 30 ani nemrknes (jen ortezy 10k, dobry boty to same) ono kdyz pak kvuli zraneni kterymu slo predejit nemuzes mesic makat a utece ti treba 40tis …

Naposledy editováno 12.10.2021 15:34:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 15:33 | Nahoru | #2
assassin> Pak bude tvoje bývalka za pár dní v inzerci znova, s dovětkem: Prodávám, silná je dost, zlomila mi nohu.

(reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 20:27 | Nahoru | #3
assassin> pochopil jsem, že tam jsou i jiné, než pouze podvozkové změny, jak jsem si myslel, už z předchozích příspěvků, jen mi to nějak nedošlo.

Ohledně toho CRF, bylo to Rko. Nějak mě nenapadlo to napsat. :D

Do Prahy to mám přes půl republiky, jsem od Domažlic, ale to by nebyl problém. Jen jak si to tu tak pročítám, tak čím dál víc si myslím, že dám prachy zpět do podnikání a až to vynese ovoce, tak si pořídím pravé Enduro a nebudu sebe ani mašinu trápit na něčem, na co není stavěná. Nicméně děkuji za nabídku, moc si jí vážím.

Jediné co mě tak teď napadá by bylo to, že bych místo na dvě kola šel sedlat 4, jenže pracovní kolku nechci kvůli variátoru a neohrabanosti a ty sportovní jsou pro mě, jako 2 metrového, většinou dost malé. No, kamarád co jezdí suzu rm 450 tak má i suzu ltr 450, tak si zkusím půjčit obojí a uvidím. Jenže když jsme doma měli ltr 450, tak to bylo dost podobné jako ty mx mašiny, takže bych musel jít do nějaké ltz 400 apod. Třeba zjistím, že moje rameno je na tom pořád špatně a nedopadne to kvůli zdravotnímu stavu. Dnes jsem totiž mluvil s majitelem a říkal, že není problém, že mi to klidně půjčí, tak se budu snažit mu ji zachovat ve stavu nové.

Nicméně zatím moc děkuji za rady a vysvětlení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kxf 450 2017 dusi ju Kawasaki KX 450F Kikusko-_-11 23 31.3.2024 v 12:58 krokoš
Počitadlo MTH Suzuki RM-Z450 borec638 6 16.2.2024 v 23:44 MalejMazel
Výfuk Yoshimura rs4 Suzuki RM-Z450 davidsur 4 9.1.2024 v 06:49 MungoJerry
Jaký převod na krosku Suzuki RM-Z450 borec638 7 1.1.2024 v 16:12 borec638
Suzuki RM-Z 450 Suzuki RM-Z450 martin323 1 12.8.2023 v 23:10 assassin


TOPlist