paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru
Zdravím, máte už někdo zkušenost ? U Afriky je výkon naladěn tak, aby byla motorová křivka vyhlazená, jízdně přívětivá a také tu máme EURO, které je potřeba plnit. Zaslechl jsem ale, že to lze vyladit značně výkoněji, bez ztráty spolehlivosti a výdrže. Lze prý o dost lépe naladit i CRF 1000

Ty odkazy jsou jen ukázka že to lze otevřít......a nejen tam, ale i jinde. Jakoukoli zkušenost uvítám.

Verze s DCT lze "nachipovat" více.

Verze s DCT :
https://www.autochip...ure_dct/p5-T8qLBsdg/

Verze bez DCT
https://www.autochip...ca_twin/RjKAgaiHeX-/

Naposledy editováno 13.09.2021 12:35:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

3.3.2022 v 11:09 | Nahoru | #1
zhr3k> Fajn,tak kolik je nárůst výkonu a momentu tímhle způsobem ladění? O kolik můžeš jít s předstihem navrch?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

3.3.2022 v 11:28 | Nahoru | #2
Jak jsem psal, tipnu si, že ten, co jim (Autochipu) dělá file service, tam mrskne nějaký paušál, 2-3 stupně navíc (ostatně vidíš, jak v druhém videu dělá ten chlápek jako demo, resp. úvodní pokus, na tom Camaru to samé), což nějaký moment nevím odhadem 10-15 Nm dá. Posune fuel cut a když bude mít štěstí a nezačne mu to nahoře na wide open throttle klepat, udělá i nějaký výkon odpovídající získanému momentu. Což by klepat nemuselo, protože:

(Teď moje teorie) když si projedeš katalogy dílů modelů používajících tento motor, vypadá to (podle čísel ECU, momentů a výkonů), že pro všechny trhy lífrujou stejné naladění, tedy u modelů, co se prodávají celosvětově. A u toho naladění je (s ohledem na to, že USA/Canada používají méně oktanů a vyloženě deklarují v návodu 86 PON) dobrá šance, že i obyčejný evropský 95 RON tam bude fungovat více než dobře i s těmi pár stupni navíc, vůbec nemluvě pak o 98+. Ale samozřejmě se mohu mýlit, je možné, že tam pro USA používají menší předstih a/nebo absenci oktanů dohání třeba pomocí většího obohacení směsi a chlazením spalovacího prostoru.

Proto jsem psal, ladit by to mělo jít, ale byl bych opatrný na zásahy, u kterých člověk neví, jak moc to zvedli, už jen z toho důvodu, že si to nemůžeš zkontrolovat nalogováním knock retard jako třeba u Gold Wingu, CBR... (a externí klepsenzor není levná věc - nicméně třeba někdo, kdo ladí závodní motorky, ho má).

Naposledy editováno 03.03.2022 11:35:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Origo padaci rámy na Afriku Honda CRF1100L Africa Twin Tycik1 2 Včera v 21:09 Tycik1
Propojení android auto Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports fanda5 2 2.6.2024 v 16:47 fanda5
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports smrzak 0 26.5.2024 v 18:53 smrzak
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 63 21.5.2024 v 17:26 Metric
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports Bigbear 58 19.5.2024 v 10:17 Bigbear


TOPlist