Ty odkazy jsou jen ukázka že to lze otevřít......a nejen tam, ale i jinde. Jakoukoli zkušenost uvítám.
Verze s DCT lze "nachipovat" více.
Verze s DCT :
https://www.autochip...ure_dct/p5-T8qLBsdg/
Verze bez DCT
https://www.autochip...ca_twin/RjKAgaiHeX-/
Naposledy editováno 13.09.2021 12:35:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru
vilemx píše: Podívej se na ten graf krouťáku. Fakt si myslíš, že motor z CRF má v továrním nastavení maxímální krouťák v 1.600 otáčkách za minutu??? To je zvýšený volnoběh! Přestože nemám vůbec žádné zkušenosti s laděním motorů (horko těžko je dokážu seřídit), tak se domnívám, že tebou uvedený web je jen návnada na lidi, kteří o technice nic nevědí. Dáme tam ještě bombastičtější hodnoty pro DCT, protože motorkář s automatem asi nebude kámoš s technikou, tak toho medu kolem huby snese o trochu víc. Navíc firma má know-how přímo z Ameriky, vždyť je vlastněná dvěma společnostmi z Las Vegas !
Ano, "běžně" se motory v motorkách ladí na + 20, 30, 50 % výkonu navrch (jenže ne jen přehráním SW, ale hezky postaru výměnou HW za fůru peněz), a jen málokdy je limitem zvyšování výkonu převodovka nebo spojka.
Neotačej, já komentoval rozdíl možného využití krouťáku na převodovkách. A to jsi nevěděl ....o DCT nevíš nic , tak možná že to je automat......tam končíš.
Co nechápeš na textu ....Ty odkazy jsou jen ukázka že to lze otevřít
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru
A to s tema prevodovkama je nesmysl. Jsou to prevodovky navržené pro tenhle motor, je nesmysl aby manualni prevodovka nesnesla “odskrceni” motoru na jeho původni navrhovaný vykon…
Takže ještě jednou - nevěřím tomu, že by Honda vyvynula zcela nový motor pro CRF1000/1100 a už při návrhu postavila manuální převodovku, která nepřenese max. výkon / krouťák zcela nešrkceného motoru. Teď budu na hodně tenkém ledu, ale podpořím to zkušeností z historie. Tipuji, že pro cestovní enduro se součástky dimenzují s větší bezpečností. A takový litrový roztočený motor s těžkým setrvákem, který náhle zabere např. při dopadu po nějakém skoku, je daleko větší problém, než 140 Nm na stolici. Nebo obráceně - zadupnutý stojící motor a dopad pro skoku. Navíc se sama Honda už hodně spálila, když před 30 lety pustila do světa úplně první "Afriku" XLV750 - véčkový vzducháč s kardanem, původně z čopra. Tam právě převodovka s kardanem nedávaly dlouhodobější specifické namáhání při jízdě v terénu, takže dnes jsou z těchto motorek raději jen statické muzejní exponáty.
Naposledy editováno 14.09.2021 09:17:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 21 | Dnes v 11:01 Kohlstein |
Origo padaci rámy na Afriku Honda CRF1100L Africa Twin | Tycik1 | 4 | Včera v 11:23 Tycik1 |
Propojení android auto Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | fanda5 | 2 | 2.6.2024 v 16:47 fanda5 |
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | smrzak | 0 | 26.5.2024 v 18:53 smrzak |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 63 | 21.5.2024 v 17:26 Metric |