2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o rady - koupě Ducati Monster
Hlavně by jsi si měl ujasnit jakou Duknu vlastně chceš. Zatím máš jediné kritérium - co nejlevnější. S takovou vizí budeš půl roku hledat v inzerci a steně nakonec nekoupíš nic.
Chceš letmák nebo oboustrannou kyvku? Suchou spojku nebo v oleji? Vzducháč nebo vodníka? Karburátor nebo stříkačku?
Další podstatná věc je váha. např. takový M900 je stejně výkonný jako M695, ale M695 je přitom o 20kg lehčí a to už je sakra rozdíl.
Kdysi jsem totíž taky uvažoval o Monsterovi a měl jsem tyto kritéria výběru. Vzducháč, spojka v oleji, oboustranná kyvka (letmák je hnus), 55kw+-, váha co nejmenší, vepředu 2 kotouče a nechci Litra.
Ze všech vyráběných typů mě vyšel výběr na M695 a jeho modernější klon M696.
M696 pro- Krásná zadní kyvka, hezké ty dva otvory v krytu nádže, výfuky už sériově vedle sedla, delší servisní intervaly.
proti - hnusné přední světlo, hnusné vedení svodu od předního válce.
M695 pro - klasická koncepce celoocelového rámu, přední světlo a budíky ze starě školy
proti - výfuky dole (zvednuti k sedlu se dá jednoduše pořešit druhvýrobou), kratší servisní intervaly (oproti 696)
A vítěz? měl vypadat asi takto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o rady - koupě Ducati Monster
bazin. píše: blahi>
Hlavně by jsi si měl ujasnit jakou Duknu vlastně chceš. Zatím máš jediné kritérium - co nejlevnější. S takovou vizí budeš půl roku hledat v inzerci a steně nakonec nekoupíš nic.
Chceš letmák nebo oboustrannou kyvku? Suchou spojku nebo v oleji? Vzducháč nebo vodníka? Karburátor nebo stříkačku?
Další podstatná věc je váha. např. takový M900 je stejně výkonný jako M695, ale M695 je přitom o 20kg lehčí a to už je sakra rozdíl.
Kdysi jsem totíž taky uvažoval o Monsterovi a měl jsem tyto kritéria výběru. Vzducháč, spojka v oleji, oboustranná kyvka (letmák je hnus), 55kw+-, váha co nejmenší, vepředu 2 kotouče a nechci Litra.
Ze všech vyráběných typů mě vyšel výběr na M695 a jeho modernější klon M696.
M696 pro- Krásná zadní kyvka, hezké ty dva otvory v krytu nádže, výfuky už sériově vedle sedla, delší servisní intervaly.
proti - hnusné přední světlo, hnusné vedení svodu od předního válce.
M695 pro - klasická koncepce celoocelového rámu, přední světlo a budíky ze starě školy
proti - výfuky dole (zvednuti k sedlu se dá jednoduše pořešit druhvýrobou), kratší servisní intervaly (oproti 696)
A vítěz? měl vypadat asi takto
Naposledy editováno 14.08.2021 08:46:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 | Jakub6390 | 4 | 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390 |
Oprava nádrže Ducati Monster 620 | Jura.Olc | 10 | 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc |
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 | TheMoses | 3 | 30.5.2023 v 20:41 honzabiker |
Monster 620 2004 - indikator zaraze... Ducati Monster 620 | Danek_kwak | 3 | 13.3.2023 v 13:24 Danek_kwak |
Suché mazání řetězu [1, 2] Ducati Monster 620 | BigMonster | 59 | 3.3.2023 v 23:58 Julip2 |