globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zapečený zarezlý šroub
27.7.2021 v 12:18
Dobrý den všem,

potřeboval bych ověřený, zaručený tip na přípravek, kterým by bylo možné uvolnit zapečený a zarezlý šroub na přírubě výfukového kolena z válce.

Jsou tam 3 šrouby, kryté matkami s čepičkou. U té jedné, která nejde povolit ta čepička upadla a šroub vypadá takhle :



Zbylé dvě matky jsem povolil, sice těžko, ale šlo to a namazal jsem šroub měděnou pastou.

No a potřebuji sundat tuhle třetí matku, zkontrolovat stav závitu pod matkou, případně ten šroub vyměnit.

Ale nejdřív musím povolit tu matici.

WD-40 je tam asi půl hodiny a zatím nic.

Děkuji za každý přínosný příspěvek.

1 reakcí na tento příspěvek Zapečený zarezlý šroub

27.7.2021 v 17:15 | Nahoru | #1
Na jedný moto nešlo povolit vejfukový matky bál jsem se že strhnu šteft v hliníku tak jsem to preventivně prostříkával wd 40.
Jednou jsem jel 100 km v dešti po dálnici a moc sem se s tím nepáral, přijel jsem do Hradce a na světlech něco klepalo,až doma sem zjistil že se matky povolily a některý upadly. Teplo od motoru, studená voda od předního kola a je to.
Na starejch autech se dávaly na vejfuk matky mosazný s těma problém nebyl.

(reakce na) Zapečený zarezlý šroub

28.7.2021 v 16:30 | Nahoru | #2

CharlitoCZ píše: Já teda taky nechápu, proč se do toho jebat, neopravuj, co neni rozbitý.. Vyřeš to, až / jestli to bude opravdu potřeba, teď to akorát rozjebeš a zbytek sezóny si nezajezdíš. A hlavně to je zbytečný

e: aha, pozdě


Přesně to jsem chtěl napsat Proč to kurva rozebírá, když to není potřeba

kratkej01 píše: Na jedný moto nešlo povolit vejfukový matky bál jsem se že strhnu šteft v hliníku tak jsem to preventivně prostříkával wd 40.
Jednou jsem jel 100 km v dešti po dálnici a moc sem se s tím nepáral, přijel jsem do Hradce a na světlech něco klepalo,až doma sem zjistil že se matky povolily a některý upadly. Teplo od motoru, studená voda od předního kola a je to.



Chtěl jsem napsat, ať tu hlavu důkladně prohřeje nejlépe jízdou. Hliník se roztahuje víc než ocel a je větší šance že ten šteft vyšroubuje celej.

kratkej01 píše: Na starejch autech se dávaly na vejfuk matky mosazný s těma problém nebyl.


Na autech BMW jsou mosazný matky držící svody na hlavě doteď. I tak, když jsem 17 let starý motor rozebíral, polovinu těch matek jsem vyšrouboval i se šteftama. To samé na dalších dvou hlavách, co jsem si rozebíral na díly. Nutno říct, že ty štefty byly v hlavě našroubovaný jen tak volně. Ta mosazná matka sice nepřiroste ke šteftu, ale ten závit šteftu v ní naboptná rzí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Conti Road Attack 3 [1, 2, 3] BMW R 1100 RS FrancisR 76 30.4.2024 v 06:38 Marcusk
výfuk Dominator na BMW 1100 RS BMW R 1100 RS Martin50 11 6.2.2024 v 17:20 FrancisR
Prasklý výfuk, možnost opravy výměn... BMW R 1100 RT, BMW R 1100 RS Martin50 3 19.1.2024 v 10:21 xbabka
Přídavná světla R1100RS BMW R 1100 RS novekostatko 15 14.2.2023 v 22:13 Brůča.
R 1100 synchronizace BMW R 1100 RS Obdélník 9 7.4.2022 v 08:46 FrancisR


TOPlist