potřeboval bych ověřený, zaručený tip na přípravek, kterým by bylo možné uvolnit zapečený a zarezlý šroub na přírubě výfukového kolena z válce.
Jsou tam 3 šrouby, kryté matkami s čepičkou. U té jedné, která nejde povolit ta čepička upadla a šroub vypadá takhle :
Zbylé dvě matky jsem povolil, sice těžko, ale šlo to a namazal jsem šroub měděnou pastou.
No a potřebuji sundat tuhle třetí matku, zkontrolovat stav závitu pod matkou, případně ten šroub vyměnit.
Ale nejdřív musím povolit tu matici.
WD-40 je tam asi půl hodiny a zatím nic.
Děkuji za každý přínosný příspěvek.
1 reakcí na tento příspěvek Zapečený zarezlý šroub
Jednou jsem jel 100 km v dešti po dálnici a moc sem se s tím nepáral, přijel jsem do Hradce a na světlech něco klepalo,až doma sem zjistil že se matky povolily a některý upadly. Teplo od motoru, studená voda od předního kola a je to.
Na starejch autech se dávaly na vejfuk matky mosazný s těma problém nebyl.
CharlitoCZ píše: Já teda taky nechápu, proč se do toho jebat, neopravuj, co neni rozbitý.. Vyřeš to, až / jestli to bude opravdu potřeba, teď to akorát rozjebeš a zbytek sezóny si nezajezdíš. A hlavně to je zbytečný
e: aha, pozdě
Přesně to jsem chtěl napsat Proč to kurva rozebírá, když to není potřeba
kratkej01 píše: Na jedný moto nešlo povolit vejfukový matky bál jsem se že strhnu šteft v hliníku tak jsem to preventivně prostříkával wd 40.
Jednou jsem jel 100 km v dešti po dálnici a moc sem se s tím nepáral, přijel jsem do Hradce a na světlech něco klepalo,až doma sem zjistil že se matky povolily a některý upadly. Teplo od motoru, studená voda od předního kola a je to.
Chtěl jsem napsat, ať tu hlavu důkladně prohřeje nejlépe jízdou. Hliník se roztahuje víc než ocel a je větší šance že ten šteft vyšroubuje celej.
kratkej01 píše: Na starejch autech se dávaly na vejfuk matky mosazný s těma problém nebyl.
Na autech BMW jsou mosazný matky držící svody na hlavě doteď. I tak, když jsem 17 let starý motor rozebíral, polovinu těch matek jsem vyšrouboval i se šteftama. To samé na dalších dvou hlavách, co jsem si rozebíral na díly. Nutno říct, že ty štefty byly v hlavě našroubovaný jen tak volně. Ta mosazná matka sice nepřiroste ke šteftu, ale ten závit šteftu v ní naboptná rzí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Conti Road Attack 3 [1, 2, 3] BMW R 1100 RS | FrancisR | 76 | 30.4.2024 v 06:38 Marcusk |
výfuk Dominator na BMW 1100 RS BMW R 1100 RS | Martin50 | 11 | 6.2.2024 v 17:20 FrancisR |
Prasklý výfuk, možnost opravy výměn... BMW R 1100 RT, BMW R 1100 RS | Martin50 | 3 | 19.1.2024 v 10:21 xbabka |
Přídavná světla R1100RS BMW R 1100 RS | novekostatko | 15 | 14.2.2023 v 22:13 Brůča. |
R 1100 synchronizace BMW R 1100 RS | Obdélník | 9 | 7.4.2022 v 08:46 FrancisR |