globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK vs Cafe Racer
30.6.2021 v 15:26
Dobrý den všem,
má někdo osobní zkušenost co projde a co už ne. Nebo co musí být splněno a co může být vy\měněno při stavbě Cafe Racera ?

Děkuji
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek STK vs Cafe Racer

4.7.2021 v 07:21 | Nahoru | #61
K tématu. Je otázka kolik do toho zahučís, myšleno do přestavby. Od určitých zásahů je nejlepší moto vzít zavést na Dekru do Prahy a nechat tkzv. natypovat.

Pokud řizneš do rámu - potřebuješ doložit pevnostní výpočet.
Od ostatních věcí požádáš výrobce o typové listy nebo se akceptuje homologace na výrobku.
Na Dekře se to schválí zapíše do tp a máš na vždy pokoj. Připadně mají nějaké drobné připomínky, které se dořeší. Následně neřešíš STK a jsi v poho.
Smysl to samozřejmě dává u dražšiho zásahu do stroje nebo nové stavby.
Myslím že stejně jak do toho člověk šáhne podle představ tak se to oplatí udělat.
Prima den.

Naposledy editováno 04.07.2021 07:22:28

(reakce na) STK vs Cafe Racer

6.7.2021 v 14:39 | Nahoru | #62
P_B> Hele děkuji, tu Dekru zkusím určitě.

STK vs Cafe Racer

2.8.2021 v 08:14 | Nahoru | #63
Dobrý den, tak jsem se ptal přímo na STK a bylo mi řečeno, že mohu téměř vše, Sundat kapotáž mohu, vyměnit cokoli mohu ( samozřejmě za homologované díly ), jediné, co nesmím je zasáhnout do rámu.

Takže z kapotované motorky je možno udělat nahatého "kafáče".
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist