Neexistuje něco 10-15 litrů za normální peníze tady v evropě ?
2 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
hele a teď sem si všiml, že má taky nápis dakar, hlavu tearéga dole je napsaný relý, ale to je přes izolepu špatně vidět
chces vyresit teplo na tasky?
-original nosic a plastovy kufry - to sme se nakonec shodli, že mezi nosič a vejfuk dám tenkej plech, kterej to odstíní, koncovku omotám nějakým kevlarem, či co to je a mělo by to bejt v pohodě, kufry nechci, s tím se nedá jezdit
chces vyresit vibrace riditek? nekupuj si 1 valec
-co je špatnýho na tom, chtít snížit vibrace řidítek, kdybych chtěl velkou motorku, tak ji mám, ale já ji nechci
chces vyresit zmenu nastaveni podvozku? GS to umi i za jizdy.
-je problém namontovat xtrigger a mít ssebou nějakej nástrčkovej klíč, může bejt i hliníkovej lehkej, opět netřeba geeso co váží 250 kilo
chces vedet jak se to chova na nakejch gumach a nejakym tlaku? kup ty gumy a zkus.
-můj dotaz byl na nomousse, o kterým jsem doposud netušil, protože byl doporučen a proto jsem se ptal, jak se chová v přesunovejch rychlostech, nikde na netu jsem to nenašel, jak se chová v terénu ukazují tuny videí na joutůbu
kdo chce dálniční křižník, jet 100-120 je snad pro tuhle motorku problém ?
kdo psal 0,9 po dálnici, na dálnici to snad nafoukáš ne, zase to máš nějak popletený
a vic nez vybavu tady resis hlavne to jak jses jinej a asi lepsi nez vsichni na gs. protoze to jsou adventurysti a ty jses king.
-nejsem ani adventčůrysta ani king, připravuju se na expedici na mácháč a to je vážná věc
tak nosiče si vyrobím sám, to je o ničem, xtrig teda nevyrobím, i když by to na soustruhu asi šlo, ale to se nevyplatí, -světlo homologovaný taky nevyrobím a tak nějak dál.
-a nevím proč zbytečně vyhazovat za předražený krámy od různejch techů, když se daný částice dají nahradit jinak, aniž by trpěla kvalita
-nemám foťák, takže nebudu vypadat nijak
Naposledy editováno 07.07.2021 16:52:27
ZdendaZB píše:
chces vyresit teplo na tasky?
- to sme se nakonec shodli, že mezi nosič a vejfuk dám tenkej plech, kterej to odstíní, koncovku omotám nějakým kevlarem, či co to je a mělo by to bejt v pohodě,)
Medzi výfukom a nehorľavou taškou som mal termoizoláciu (na výfuku) a tá taška mi zhorela. Teraz je výfuk voľný a taška je na plechu. Teplo prechádza, ale nič nehorí.
Výfuk aj so zvodmi by som neizoloval. Podľa mňa je takto chladený prúdiacim vzduchom.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 2 | Včera v 16:02 combust |
KTM690, HQ701 - vadí něčemu, že se ... Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 2 | Včera v 13:09 ZdendaZB |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro | ondrej-ek | 13 | 24.5.2024 v 10:14 ZdendaZB |
Na sever do tajgy a tundry Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 1 | 23.5.2024 v 08:41 ZdendaZB |