Tak KLEčko je opravdu asi o 12 kg těžší než domík, ale pořád je to lehká motorka.
Spotřeba: To že KLE žere je mýtus šířený lidmi co na týhle motorce nikdy nejeli. Já ho měl tři roky, takže vím o čem mluvím . Když jedeš kochačku do stovky tak tak se vejdeš do 4,5l, když Ti bouchnou saze a držíš otáčky 7-9 tis. (tam jede KLE nejlépe, normálně jedeš 4-7tis.) vyleze spotřeba k 7l na stovku. Běžně jsem jezdil za 5-5,5 litrů.
Obecně je KLE takovej nenánočnej, spolehlivej dělník, kterej Ti dobře slouží a ani za to moc nechce.
Jestli chceš hlavně výlety po silnici tak je KLE v cenové kategorii (do 70 tis.) to nejlepší co dostaneš.
Do terénu je dominátor (jednoválec obecně) lepší.
Naposledy editováno 23.03.2008 22:45:53
Na co dát pozor
http://www.motorkari...etail-clanku/?cid=36
Přeji dobrou koupi a když to vyjde můžeš přijet na KLE sraz.
Podrobnosti na
http://kle500.com/sraz2008.php
Naposledy editováno 23.03.2008 23:22:34
A jeste jedna vec. Ten posez si nejlip vyzkousej v nejakym bazaru, kde tech typu budou mit vic. Ale za jizdy to zase muze byt uplne jinak. Na vahu nedej! A vubec na parametry z katalogu se vykasli. Vsechno je nakonec stejne jenom o grifu a zkusenostech.
Alp a KLe. Hodně podobné motorky s rozdílnými motory.
Hodní V-twin je podobný jako v Shadow 600 a zůstalo mu trochu čopráckých vlastností (zátah v nízkých i středních otáčkách, vibrace a 5 kvaltů).
Dvouvál z KLE pochází z GPZ 500 (ve své době nejrychlejší pětikilo) a přes odlišné nalazení (tupější vačky) je točivý, bezvibrační a má šest kvaltů.
Motor kawy je takový sportovnější musíš častěji řadit (nevýhody nižšího objemu, ale zase máš nižší pojistku), ale kámoš na na alpíkovi Ti neujede.
Vyber Tu která se Ti víc líbí, ani v jednom případě nešlápneš vedle.
A TY VIBRACE K TOMU PATŘÍ!Kam se podělo ono pionýrské ježdění?To je samej vstřik,abs,tlumič řízení,tlumič čer ví čeho V jednoduchosti je krása!
Naposledy editováno 24.03.2008 11:17:09
Pred Afrikou jsem jezdil 5let Domino a po koupi Afky jsem 100%spokojen .
Mimochodem i na Dominatoru se da v pohode cestovat. Byly jsme s nim s pritulkou v Chorvatsku. A to jak u pobrezi, tak jsme projeli i vnitrozemi (okoli Plitvickych jezer) i mimo asfalt.
Jo na pobrezi jsme to jeli v kuse (cca800km), pouze s prestavkama na cigo, jidlo a na natankovani.