Nebo je to někde určeno?
Kamoš si 100 oktanový benzín pochvaluje u své NC 750X, kde pak cítí větší výkon. Přitom motorka má kompresní poměr 10,7:1. Africa Twin má 10:1. Jestli tohle už lze považovat za vysoký KP?
Můj V-Strom nebo Triumph 900 GT má 11,2:1, Yamaha MT-07 11,5:1, GS 1250 má 12,5:1, KTM 890 má 13,5:1....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní poměr vs prémiový benzín
kerut píše: Pedl> ciste teoreticka technicka poznamka - komprese je (u motoru normalni koncepce) stejna ve sviznem i pomalem tempu
Efektivní komprese bude při svižné jízdě(plný plyn) určitě větší, než při pomalém tempu (škrcené sání). Od toho se odvíjí, že na pomalé tempo (škrcené sání) stačí menší oktanové číslo, než na plný plyn. Takže je to vlastně napsané správně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní poměr vs prémiový benzín
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |