globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650
Zdravím,
chtěl bych si nechat od zkušenějších poradit s výběrem motocyklu.
Zaujal mě Hornet 600 a Cagiva Raptor 650.
Chtěl bych nějakýho klasického naháče, rozpočet do 70 tisíc.
Mám zkušenosti jen s malýma moto, ted si rozšiřuji a na sezonu bych rád něco pořídil.
Na hornetu dělám v autoškole jízdy, přijde mi hodně v pohodě co se jízdních vlastností a ovladatelnosti týče. Na raptoru jsem ještě nejel, ale vzhledově se mi asi líbí víc.

Děkuji za rady případně za další tipy a nápady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650

4.5.2021 v 07:17 | Nahoru | #1
Mufiozo>
No, něco jsem najel na DL650, nějak mi to nepadlo do oka. Jako, je to nezmar a všechno, ale hladkej 4 vál je asi na silnici tak nějak lepší pokud jde o můj subjektivní dojem. A může to být i nižší, když na tom jsou kufry.

Membrány prasklé protože tvrdé ... jinak se guma nezlomí obvykle.
To je jako s hodinkama, jasně že mechanika je super a krásná, ale v dnešní době už to taky není úplně zapotřebí.
Vše co se na karbcích může pokazit ve stříkačce vůbec není. Díra, klapka, vstřik... sem tam kouknout na synchronizaci, a to spíš jen u těch V motorů.

(reakce na) Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650

4.5.2021 v 12:41 | Nahoru | #2
Kafoholik> Ctyrval jak ktery. Ne kazdy je hladky - ten co ma Hornet je dost drsny, a rve. Ja mel praveze na VStromovi poruchu na vstriku. Mas tam hromadu senzoru, a porucha muze byt nahodila, podlepocasi. Tohle karbec nedela. A jake dily se ti muzou pokazit na karburatoru? Prakticky akorat ty membrany. Mozna gumicky od jehlovych ventilu casem. Jinak u morotek zvlaste pak u ctyrvalu, s najezdem do 150000km s tema karbcema nic byt nemuze. Jo nerikam karburator na jednovalci, ale tam ten motor tez ma polocas rozpadu 100000km, tak co...

(reakce na) Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650

4.5.2021 v 13:57 | Nahoru | #3
Kafoholik> Ty jo, ty jsi obživl? Už jsem tě začínal oplakávat. Gratuluju!
K tématu - tak nějak mi vychází, že limitující je počet zážehů za minutu, pod které se nedá jít, jinak to není na cestování moc příjemné. Jednoválec dvoutakt od 6000 rpm výš, jednoválec čtyřtakt vůbec. Dvouválec čtyřtakt taky od 6000rpm výš, to znamená max. půllitr, jinak už to moc jede. Tříválec vůbec (pravda, lákalo mě to, zkusit si tříválec, ale poté, co jsem zjistil, jak se 765 od Triumphu sere, zlomil jsem i nad tímto hůl). Takže zbývá čtyřválec, který je od 3500-4000rpm krásně hlaďoučký. A samozřejmě se stříkačkou, vždyť karburátory se nedávají už 20 roků. S karbecama už jedině některý z vyjímečnějších modelů, které člověk vždycky chtěl, ale teprve teď se staly přijatelné cenově.

Naposledy editováno 04.05.2021 13:58:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist