rád bych se zeptal někoho znalejšího/zkušenějšího, rád bych na své GSX-S uřízl kat a nahradil ho decatem od Dominatoru. Prodávají at' už na ebay nebo tady náhradu catu jen se musí výfuk říznout pro ty co neví přikládám foto.
každopádně doted' sem myslel že jde víceméně o "plug&play" úpravu když tu náhle jsem znervózněl, když sem projížděl i zahraniční fóra a dočetl sem se že někteří dělali i Flash ecu. Proč ? Před zmiňovaným cutem jsou zachovány tuším klapky či co kvůli emisím tak by to nemělo házet ani žádnou chybu nebo se pletu ? Každopádně tuto úpravu bych rád kvůli zvuku. Na netu je i spoustu videií kde borci sundají origo koncovku a zvuk se skoro vůbec nezmění - všechno bere kat. Později bych chtěl koupit Yoshimuru R-11. Zatím bych jezdil s origo koncovkou. Dělal to tu někdo ? Jak je to s výkonem po decatu ? Díky
Naposledy editováno 12.05.2022 12:20:12
2 reakcí na tento příspěvek Decat GSX-S1000(2016)
Nakonec sem koupil teda z Anglie komplet Black Widow. Bohužel sem teda nefotil postup ale myslím, že by ani nebyl potřeba. Každopádně sundat původní výfuk je hračka servo z něj také. Jak zde už napsal @Yaluroo tak k výfuku dodáván takový bazmek který má zamezit chybovému hlášení kódu FI při demontáži serva. Dbá se tam na to aby se původní osazení serva nehnulo nasadil se tento bazmek a servo si stále myslí že je klapka nainstalovaná. Já sem teda udělal vše proto abych servo nějak nepootočil ani při utahování této cipoviny a chybová hláška mi teda svítila. Koupil sem proto od Healtechu Exhaust servo eliminator(ESE) napojil na původní kabeláž a problém je vyřešen. Dočetl sem se že takto by měla být i klapka stále otevřená a tím i lepší průchod výkonu. S tím teda souvisíc to že sem si postupem času všiml že i při zavřeném plynu a deceleraci na palubním počítači v aktuální spotřebě je 2l/100km. Nikdy sem si toho předtím nevšiml a nejsem si teda jistý jestli s původním výfukem ( a klapkou ) to bylo na 0l/100km. Každopádně chyba nesvítí myslím si že zvuk to má fakt skvělej s vložkou je to úplně v pohodě a bez ní radši nemluvím Každopádně vynuloval sem dlouhodobou spotřebu a zatím já nevím po 1000km se nijak nezměnila. Nic jiného krom výfuku a ESE jsem nedělal a žádné extra střílení že bych musel řešit Pair Valve se neděje. Výkonově bych možná řekl že je to od spoda mírně slabší ikdyž nevím může to být jen vsugerovaný stejně jako vršek tam mi to přijde zas o kousek lepší Díky za všechny rady a porady a za mě asi top strop úprava protože motorka bez laďáku není motorka
Naposledy editováno 14.05.2021 20:28:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řetězovka - přední kolečko menší po... Suzuki GSX-S1000 | Rendal | 14 | 26.5.2024 v 12:45 Jožiak525 |
ECU flash po decatu Suzuki GSX-S1000 | vparchomenko | 0 | 4.11.2023 v 19:19 vparchomenko |
Servis - GlobalMoto Suzuki GSX-S1000 | lukejk | 1 | 11.6.2023 v 19:34 Ppepek |
Cukání při nízkých otáčkách Suzuki GSX-S1000 | Slzic | 1 | 10.3.2023 v 19:45 Mozekk |
Hledám špínu na vybrané motorky [1, 2, 3] Kawasaki Z 1000, BMW K 1300 R, KTM 1290 Super Duke R... | mmks | 84 | 12.5.2022 v 12:15 starej-Lupo |