paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Seřízení karburátoru 2
pro ponaučení z chyb, pro začínající veteránisty, asi dobrý zdroj všemožných informací - s ohledem zpátky jsem řešil blbosti, ale může pomoct. - ve finále za tohle peklo mohl víceméně špatně poskládanej výfuk
.
.
.
.
.
Zdarec
Docela jsem se vypsal, tak snad to nebude odstrašovat.
Karburátor 2924SBDb - přesně ten kterej tam má být
Zapalováním mám VAPE 12V

Neustále mě sužuje blbé dávkování benzínu do motoru - nejvíc je to znát když se musí zastavit v kopci. Průběh je takový, že se na 1 rozjedu dobře cca 20 km/h poté až to víc nejde vytočit dávám za 2 a v tu chvíli se děje věc která mě vyloženě sere protože vím, že ten motor by měl síly to vyjet po zadním za 2 kdybyby se dokázal přehoupnout přes otáčky při přeřazení, ale to se neděje - motor se ani neprojevuje jako třeba fichtl, že by pomalu zkomíral, ale jen si tak blbě drkotá a ani nemá snahu zrychlovat v tu jednu chvíli.. když se přes to nižší otáčkové pásmo dokážu popostrčit, tak to zase jede, tak jak by mělo. Sice to zní jako definice dvoutaktu, ale jak říkám fichtl takový věci nedělá.

V tuhle chvíli tam mám na test 94 trysku což je trochu overkill (origo měla být 88) - to jde znát hlavně na spotřebě 7.5l/100km, ale spotřeba by nebyl až takovej problém je to dvoutakt no... také se to projevuje neskutečným hulením při zátěži a vysokých otáčkách na 4 do mírného kopce. Také zachcaným výfukem. Svíčka velmi tmavě cihlová (po ujetí 45km). Za tepla se blbě startuje -stylem, že při nakopávání s plným plynem to má velkej problém se vytočit a když se zadaří, tak jde dým, ale už volnoběh víceméně drží. - PROSTĚ BOHATÉ AŽ MOC a to mám jehlu momentálně na druhém shora.

Test s novou svíčkou a ujetí "aspoň 500 metrů" na plnej plyn s tím, že jedu aspoň 2km mi nic nesignalizuje- svíčka neutále takhle čistá.

Ovšem jak teda mám zjistit jestli nemám malou trysku? Teoreticky kdybych tam dal 91 nebo tu seriovou 88, tak to bude cihlové v průměrném režimu, to už vím, ale kdybych jel delší rovinku na plnej s tím, že test svíčky na plnej ukazoval- že je to chudé- když se ani nezměnila barva svíčky, tak bych mohl přizadřít?

Nevím jestli mám nějakou zkreslenou představu o tom jak dobře vyladěný sériový veterán má jet, ale tohle se mi moc nezdá

Naposledy editováno 04.02.2024 19:37:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru 2

22.4.2021 v 08:18 | Nahoru | #1

libor600 píše: Je možné že to nemá dost vzduchu, proto to hulí nechce se mu. Zkus to bez toho gumového náhubku na krátké vzdálenosti tomu neublížíš. Malá příhoda ze života- byli jsme s kolegou na 100let ČZ. Když se jela spanilá jízda přes Strakonice, tak jinak do té doby bezvadně fungující měla přesně příznaky, které popisuješ. Závada- dal si pod sedlo letáky a ty se během jízdy přicucli zespoda k sedlu a ucpávali otvory sání.



A bez toho náhubku na delší vzdálensti bych tomu mohl ublížit? Já mám za to že bych tomu pomohl aby to nemuselo tahat vzduch až ze zadu sedla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru 2

Skvělá odpověď, děkuji! 22.4.2021 v 18:07 | Nahoru | #2
PeVeln> dlouho bez toho náhubku jezdit nelze, bralo by to vzduch mimo filtr(vzduchu) když však pojedeš pár kilometrů tak poznáš jestli je to lepší.to že jsou na výfukovém koleni stopy to značí že to dobře nepálí a směs je moc bohatá.a nespálený benzín stéká do výfuku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Čz 125/476 Elektrika ČZ 125/476 Hovořak1 3 8.4.2023 v 18:38 Hovořak1
ČZ Posilube 125 vs 175 ČZ 175/477, ČZ 125/476 RockNRolenc 11 21.9.2022 v 17:47 VGT
olej do tlumiče ČZ 125/488 Stapio 8 27.3.2022 v 20:28 cmiral
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 Stapio 9 13.2.2022 v 21:46 Stapio


TOPlist