globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Route de Grandes Alpes, Monako
12.4.2021 v 18:27
Ahoj,
v létě pokud covid a okolnosti dovolí bych se ráda vydala projet si Route de Grandes Alpes, Grand Canyon, mrknout do Monaka a pak přes Lago di Garda zpět. Uvítám tipy, co na trase neminout, na co se připravit, případně na co si dát pozor, jestli mi na to bude stačit 7-9 dní, nebo radši mám vzít delší dovolenou atd. Vyhledávač jsem použila, ale témata jsou povětšinou dost let stará.
Spát plánuju po penzionech, kempy leda s chatkama, tahat stan se mi nechce
Díky všem

1 reakcí na tento příspěvek Route de Grandes Alpes, Monako

16.5.2021 v 04:44 | Nahoru | #1
tak jsem projel pranotebook a našel to až v prapranotebooku...a ty to máš už měsíc naplánovaný

měl jsem to, částečně německou alpskou stezkou, po (hlavně) rdga za 5 dní (za hezkého počasí) do mentonu - pak jsme chtěli ještě kousek jinam - a zpátky přes verdon, napoleonovu cestu a stelvio nižšíma kilometrovýma dávkama za 7 dní.
pokud bych vynechal úvodní crcačku německou alpskou, tak 4 dny do mentonu, pátý kolem verdonu, napoleonovou a přes severní itošku zpátky...tak za slušného počasí je 9 dní tak akorát.

ke tvé mapě - od verdonu asi nemá smysl jet zpátky k moři (kvůli janov - piacenza?) a dal bych digne les bains - embrun - briancon - turín - garda (poslední část po dálnici). a vůbec bych vynechal gardu - těch 60 km kolem jezera jsme snad nikdy nedokázali projet pod 1,5 hodiny...nehledě na skutečnost, že koupání bylo hezčí v lago ledro (hned vedle gardy, asi o 500 metrů výš a...bylo to trochu "z kluka na holčičku" ). na druhou stranu mohu u gardy doporučit skvělou cukrárnu

(reakce na) Route de Grandes Alpes, Monako

16.5.2021 v 10:10 | Nahoru | #2
mariano> dík za tipy

Mně se nakonec vyvrbily pravděpodobně skoro 2 týdny, takže to bude na pohodu i s výletěním mimo motorku...no uvidím ještě, jak mi vyjdou chechtáky