Téma: Kategorie stavu 1A+
 
23.3.2021 v 12:45
Nějak nechápu, proč někdo začal používat v inzerátech označení kategorie stavu techniky?
Zejména nechápu, co si kupující, či prodávající představuje pod stavem 1A+, když chce dnes koupit či prodat motocykl, který se vyráběl do roku např. 2007. Z toho vyplývá, že chce novou mašinu, zabalenou v kartonech, naolejovanou z fabriky, která ležela někde ve skladě 15, let.
1 = zcela bezchybně funkční
A = nová !!!
+ = (asi ještě zabalená v kartonech)
Nějaké vysvětlení? Názor? Dík.

Naposledy editováno 23.03.2021 14:06:26

1 reakcí na tento příspěvek Kategorie stavu 1A+

23.3.2021 v 12:56 | Nahoru | #1
Všechny označení nebo i popisy stavu v inzerátu jsou zbytečný. Takový to "jako nová", "top stav", "stav A1"...atd. To má každej nastavený jinak a jen si tímto člověk zadělává na problémy. Někdo si pod pojmem top stav představí motorku, která je opravdu jako nová po všech stránkách a každej mikroškrábaneček ti pak omlátí o hlavu. Jinej si pod stejným pojmem představuje to, že to jde nastartovat.

(reakce na) Kategorie stavu 1A+

23.3.2021 v 13:45 | Nahoru | #2

Koudy01 píše: Všechny označení nebo i popisy stavu v inzerátu jsou zbytečný. Takový to "jako nová", "top stav", "stav A1"...atd. To má každej nastavený jinak a jen si tímto člověk zadělává na problémy. Někdo si pod pojmem top stav představí motorku, která je opravdu jako nová po všech stránkách a každej mikroškrábaneček ti pak omlátí o hlavu. Jinej si pod stejným pojmem představuje to, že to jde nastartovat.



Mohu potvrdit. Jednou jsem koupil na inzerát plnící pero, dle majitele ve sbírkovém stavu. Já si pod tím představil, že v něm ani ještě nebyl inkoust, prodávající to, že hrot je zničený a pero se dá už jen vystavit do sbírky. Pochopitelně platila varianta prodejce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist