globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojková pumpa na Caponorda
Nazdar Caponorďáci.Potřeboval bych poradit.Spojka je taková jalová a prasátko je o.k.,tak to může být v pumpě.Nemáte někdo zkušenosti s výměnou gumiček ,nebo celého pístku ,ve spojkové pumpě.Je tam pístek se dvěma gumičkama a údajně by se to mělo dát vyměnit,ale nemám ponětí,kde to sehnat.Měl jsem to rozdělané a ty gumky jsou značně opotřebované.Brzdová pumpa se dá sehnat,ale na spojkovou jsem nikde nenarazil.Kupovat novou za nekřesťanský peníz se mi nechce,když nevím,jestli to pomůže.

Spojková pumpa na Caponorda

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2021 v 01:54 | Nahoru | #1
zle startuje aj ked je teplo nad 15 stupnov?
ak vtedy dobre tak by to snad bolo cidlo teploty
ak v teplote nie je rozdiel tak
skus kablami pripojit baterku z auta
ak nepomoze
benzinovy filter je cisty?
tlak v palivovom systeme je dobry?

ak je vsetko dobre tak
mozno toto
https://www.ebay.it/...PDATED-/150988011268

je to talianska moto takze elektrika
The reasons for slow and difficult starting issues are many

A) the OEM loom actually has tinned brass solenoid/starter terminals (brass flows only 26% of the current that copper flows)

B) it also has steel battery terminals (steel flows only 10% of the current that copper flows)

C) the OEM loom uses a generic grade of wire which is prone to oxidation along its length (not just on the ends where you might see the corrosion)

D) the wire diameter is borderline as to whether it can flow the required current

E) the wire is usually a cheap grade of copper and it is a low strand count which limits the energy transfer

All of the above creates chokepoints along the circuit path that can cause a good portion of the required current to be changed to heat resulting in the starter receiving far less current than it requested

The under-engineered circuits can have dramatic voltage drops in just a few years resulting in hard starting, reduced battery/starter/solenoid life and fouled spark plugs.

We have been making and selling a version of this starting circuit upgrade since 2002

toto prelozit google
Důvodů pro pomalé a obtížné počáteční problémy je mnoho

A) kable maji ve skutečnosti pocínované mosazné solenoidové / startovací svorky (mosaz protéká pouze 26% proudu, kterým protéká měď)

B) má také ocelové svorky baterie (ocel protéká pouze 10% proudu, který protéká měď)

C) aprilia používá obecný druh drátu, který je po své délce náchylný k oxidaci (nejen na koncích, kde byste mohli vidět korozi)

D) průměr drátu je nedostatecny takze ledva nim může protékat požadovaný proud

E) drát je obvykle levný druh mědi a je to nízký počet vláken, který omezuje přenos energie

Všechny výše uvedené vytváří chokepointy podél cesty obvodu, což může způsobit, že velká část požadovaného proudu bude změněna na teplo, což má za následek, že startér bude přijímat mnohem menší proud, než požaduje

Nedokončené obvody mohou mít za několik let dramatický pokles napětí, což má za následek tvrdé spuštění, sníženou životnost baterie / startéru / solenoidu a znečištěné zapalovací svíčky.

Vyrábíme a prodáváme verzi této upgradu počátečního okruhu od roku 2002

Naposledy editováno 20.03.2021 02:11:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojková pumpa na Caponorda

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2021 v 07:06 | Nahoru | #2
hLEMMYžď>




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist