paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Katalyzátor ven nebo ne
Zdravím jdu si k vám pro radu a zkušenosti. Mám laděnou koncovku od akrapoviče a originál svody z Katem. Uvazuji ze nahradim katalyzátor mezisvodem od dominatora . Lambda sonda je před katalyzátorem tak mě zajímá pokud ji vymenim za mezisvod a dam zpátky Lambda sondu která byla před katem tak by mělo být vše v pořádku nebo se pletu ? Má stim někdo zkušenosti ? Vím ze toho je tady hodně na fóru a všude četl jsem příspěvky ale řešilo se tam i filtr apod. Budu rad za vaše rady diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor ven nebo ne

28.3.2021 v 12:16 | Nahoru | #1
assassin>
Co se děje v motoru a v řídící jednotce? Sedí tam fousatej skřítek, kterej to všechno řídí." Map senzor má 2,34V, škrtící klapka 3,53. otáčky 3568. Teplota motoru 76,8. Teplota nasávaného vzduchu 18. Řidičova manželka menstruuje. Tak to máme , kouknem do grafu.... 23,8ms. Stříkni to tam. Lambdo, jak to vypadá?" Širokopásmová: "Je tam o 3,4% míń" " Připravit další vstřik! Přidejte 3,4% " Lambdo, co teď ?" "O 0,21% víc" "Ubrat 0,21%" Lambda: " Jo, skoro dobrý, já bych to tak nechala" Skřítek "Takže si zapište, pro tyhle vstupní hodnoty tuhle délku vstřiku a nakreslete to do grafu, ať je to všem jasný".
V případě skokový lambdy nebude "O tolik a tolik míň", ale prostě "Teď míň"- "Přidat 3%" " furt málo"- " přidat 2 %" " Moc " "Ubrat 1%" ...Atd.
No a když budou potřebovat bohatou směs, nastaví si takhle stechimetrickou a podle vstupních dat si přidají o předenm určené procento. Po x cyklech to zkontrolují. Jestli při jízdě budeš mít každý stý vstřik stechiometrický, nepoznáš to.
Asi každá ecu bude mít tel algoritmus trochu jiný a trochu jiný to bude u auta a jiný u motorky. A netvrdím, že nějaká ecu řídí bohatou směs podle skokový lambdy, jen si myslím, že to technicky jde.

(reakce na) Katalyzátor ven nebo ne

28.3.2021 v 12:54 | Nahoru | #2
Borntobewild> Ale popsal jsi vlastne to same jen jinými slovy.

Zjednodusene, cokoliv bohatsiho nez stechiometricka hlásí ta skokovka jako “moc bohate”, ale uz ne o kolik. Ano stechiometrickou podle ni naladis a kdyz chces jet na bohatší, tak pridas palivo - podle nějakého emipiricky zjištěného koeficientu. Kdyz ten koef budes mit ruznej pro ruzne podminky, ziskas mapu ... Hmm a jsme přesně u systemu jakej mame u motorek. Problem je, ze pokud udelam konstrukční zmeny na motoru, je potreba mit jinou mapu empiricky zjištěných koeficientu ... no a to je to co delaji ladici na brzde.

Vic k tomu nemam

Naposledy editováno 28.03.2021 12:56:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37


TOPlist