Ciao Geloš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely
MarioV2 píše: stráťa> Kolem 500-600 cm3 na válec se začínají projevovat u zážehového motoru nežádoucí tepelné ztráty do příliš velké plochy válce, hlavně teda jeho stěn.
Ale ono je to přesně naopak. Plocha válce roste pomaleji než objem, tedy jinými slovy, není problém se ztrátami tepla, naopak je problém to uchladit. Odtud asi pramení problém s emisemi, hlavně co se oxidů dusíku týče...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto Guzzi V85TT [1, 2] Moto Guzzi V85 TT | nevada750 | 34 | 11.5.2024 v 09:25 david1 |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |
Koupit CL500 nebo Guzzi V7 [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V7 850, Honda CL500 | Pebrno85 | 65 | 14.11.2023 v 14:29 elvis78 |
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone | oldyno | 43 | 12.10.2023 v 21:18 dzonnek |
Moto Guzzi V85TT - MIA [1, 2] Moto Guzzi V85 TT | Yura | 39 | 23.8.2023 v 22:45 Koudy01 |