Co myslite? Trchu se ubtoho Enfieldu bojim servisu nejblissi je 150km daleko tak vubec nevim jak se to resi, nebo i bezny servis muze delat kdejaka firma co moto trochu rozumi, nebo vsichni co si nedelate servis sami jezdite do autorizaku? Pod fichtlem a ČZ clovek musel se sroubovakem skoro porad. 15let jsem delal ser. technika v jinem oboru a pri pohledu na sroubovak je mi uz spatne, jsem linej, nemam rad problemy chci mit beztarostny zivot a proto preferuji novy stroj.
Mimo jine nevite kdo rozumi RE v jih. kraji nebo v ČB?
Naposledy editováno 03.01.2021 12:16:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
PetrL3 píše: .... Buď tě zabijje náraz nebo jen brousíš a chrání tě vnitřek. V podstatě z hlediska ochrany je to jedno...
Neřekl bych to tak. Z hlediska ochrany při nárazu musí použitý materiály a konstrukce přilby:
1.rozložit vzniklej tlak na co největší plochu hlavy
2.rozložit působení toho tlaku na co nejdelší časový úsek (= snížit hodnotu zrychlení hlavy při nárazu)
3. udržet přiměřenou tvarovou stabilitu přilby po celou dobu působení sil při nehodě (nesmí se třeba rozpadnout...)
Použitý materiály, jejich kombinace a zkušenosti výrobců pak v součtu v konečným výrobku (přilbě) tyhle úkoly plní líp nebo hůř. Takže to určitě "není jedno".
Připomíná mi to situaci s crashtesty u aut. Pět hvězdiček má dnes kdejaká kára, ale když už bych si mohl vybrat, tak bych raději boural ve Volvu než třeba v Renaultu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Tvůj omyl jen dokresluje tvoje srovnání dvou značek aut takto obecně.
Zkrátka marketing funguje
Naposledy editováno 19.01.2021 12:37:11